MEDIA

Τηλεθέαση: Ποιες πρωινές εκπομπές ευνόησαν τα θέματα της Eurovision

Τηλεθέαση: Ποιες πρωινές εκπομπές ευνόησαν τα θέματα της Eurovision

Η Eurovision μπορεί να τελείωσε, όμως οι εκπομπές ακόμη ασχολούνται με τα όσα συνέβησαν

Ο τελικός της 68ης Eurovision έγινε το Σάββατο, ωστόσο τις τελευταίες ημέρες είναι no1 θέμα συζήτησης σε όλες τις εκπομπές. Η θέση της Ελλάδας, ο σχολιασμός του Θανάση Αλευρά και του Ζερόμ Καλούτα, η νικήτρια Ελβετία, το Ισραήλ, μπαίνουν στο επίκεντρο και προκαλούν φρενίτιδα σχολιασμού που ξεπερνά κάθε προηγούμενο. Βέβαια, όπως αποδείχτηκε στις μετρήσεις της Nielsen για τη Δευτέρα, ευνόησε ορισμένες εκπομπές.

Συγκεκριμένα, χθες, στην πρωινή ζώνη, στην πρώτη θέση στο δυναμικό κοινό βρέθηκε το «Breakfast@STAR» με 15,7%. Στο σύνολο έκανε 13%. Η εκπομπή «Αλήθειες με τη Ζήνα», που πήρε τη σκυτάλη, σημείωσαν 15,8% και 15,3% αντίστοιχα και πλέον η Ζήνα Κουτσελίνη μπορεί να θεωρείται από τις νικήτριες της σεζόν με σταθερότητα και θετικό πρόσημο.

Το «Πρωινό» του ΑΝΤ1 συγκέντρωσε 20,4% στο σύνολο και 15,5% στους τηλεθεατές 18-54, με τον Γιώργο Λιάγκα να κρατά καλά την πρωτιά στο γενικό μέσο όρο. Η Φαίη Σκορδά, με το «Fay’s Time» στον ΣΚΑΪ, εμφανίστηκε με ανεβασμένα ποσοστά που μεταφράστηκαν στο 9,9% στο σύνολο και στο 11,7% στο δυναμικό κοινό. Η Κατερίνα Καινούργιου, στο μέτωπο του ALPHA, κράτησε παρέα στο 11,6% του συνόλου και στο 11,3% του δυναμικού κοινού.

Ενδιαφέρον έχουν τα ποσοστά της Δανάης Μπάρκα στο MEGA. Πλέον, το «Πάμε Δανάη» παίρνει τα ηνία από το «Κοινωνία ώρα MEGA» και πηγαίνει αρκετά καλά, κάνοντας χθες 10,5% στο σύνολο και 10,8% στο δυναμικό κοινό. Το επόμενο διάστημα είναι σημαντικό για την ίδια, προκειμένου να δούμε αν θα παραμείνει στο συγκεκριμένο slot ή θα μετακομίσει το μεσημέρι.

Όσον αφορά στην Ελένη Τσολάκη και το «Πρωινό Σου Σου»; Η εκπομπή περιορίστηκε στο 3,3% και στο 2,8%, αντίστοιχα.