ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Ferrari: Τι θα έκανε ένας συλλέκτης αν ήταν διευθυντής;

Ferrari: Τι θα έκανε ένας συλλέκτης αν ήταν διευθυντής;

Πως βλέπει ένας συλλέκτης το μέλλον της Ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας; Τι θα άλλαζε αν ήταν εκείνος ο CEO της;

Ο James Glickenhaus έχει μία από τις μεγαλύτερες συλλόγές αυτοκινήτων της Ferrari στις ΗΠΑ, μάλιστα παράγγειλε στη Scuderiaένα μοντέλο με δικές του προδιαγραφές, το πλήρωσε και το... πήρε. Ο πρώην σεναριογράφος, σκηνοθέτης, παραγωγός ταινιών και νυν διευθυντής μεγάλης επενδυτικής εταιρίας (Glickenhaus & Co) μοιράστηκε κάποιες από τις σκέψεις του για το μέλλον της Ιταλικής εταιρίας στη σελίδα του στο Facebook.

Ας δούμε τι θα έκανε άμεσα ως διευθυντής ο λάτρης της Ιταλικής φίρμας:

«Αν ήμουν CEO της Ferrari, θα κατασκεύαζα την LaFerrari κατά παραγγελία. Θα ήμουν εντυπωσιασμένος αν υπήρχε ζήτηση για 2.000 LaFerrari αλλά αν υπήρχε, θα τις κατασκεύαζα. Πιστεύω πως η ζήτηση είναι περίπου για περίπου 700-800 αυτοκίνητα».

«Θα σταματούσα άμεσα την FF και θα έφτιαχνα το πίσω μέρος της California».

«Θα έβαζα σε παραγωγή την F12 σε έκδοση Spyder και θα έκανα facelift στην coupe για να αποκτήσει περισσότερες καμπύλες».

«Θα δημιουργούσα και θα πουλούσα σε ιδιώτες ένα πρωτότυπο για την κατηγορία LMP1και LMP2 ώστε μπορούν να αγωνιστούν στη Daytona και το Sebring».

«Θα έκανα ότι μπορούσα με την ομάδα της F1 αλλά θα ξόδευα πολύ λιγότερα χρήματα. Θα επέμενα η τεχνολογία να είναι σχετική με τα αυτοκίνητα δρόμου και θα έβρισκα οδηγούς με προσωπικότητα».

«Θα καλωσόριζα τους οπαδούς στον κόσμο της Ferrari ακόμα και αν θέλουν, αλλά δεν μπορούν να αποκτήσουν ένα αυτοκίνητο της εταιρίας.Θα σταματούσα τα ακριβά αναμνηστικά. Όχι άλλα σουβέρ των 3.000 δολαρίων».

«Θα κατασκεύαζα εξαρτήματα για κάθε Ferrari που κατασκευάστηκε ποτέ».

«Θα άνοιγα τις πόρτες του εργοστασίου σε μη-ιδιοκτήτες».

«Θα έκανα το σύστημα infotainment των αυτοκινήτων πιο φιλικό στη χρήση».

«Δεν θα έβαζα 50 σήματα και αλογάκια σε κάθε αυτοκίνητο».

Οι παραπάνω ιδέες ακούγονται λογικές μήπως τελικά ένας συλλέκτης είναι καλύτερος από ένα manager στο τιμόνι της Ferrari;