BOMBER

Τελικά μόνο ο… Πειραιώς έχει θάρρος;

Τελικά μόνο ο… Πειραιώς έχει θάρρος;

Ο Μητροπολίτης Πειραιά δεν μασάει τα λόγια του. Μπορεί να στενοχωρεί κάποιους, αλλά δεν διστάζει να πει την άποψή του και να υπερασπιστεί τις αξίες και τα ιδανικά της Χριστιανοσύνης και της ελληνικής κοινωνίας.

Ο Μητροπολίτης Πειραιώς σε κείμενό του που δημοσιεύθηκε στο ekklisiaonline.gr αποδόμησε πλήρως την γκέι ατζέντα την οποία προωθεί ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, χωρίς όμως να τον προσβάλλει σε προσωπικό επίπεδο. Απλά είπε μεγάλες αλήθειες που κανένας παράγοντας του δημόσιου βίου δεν τολμά να αγγίξει μήπως και χαρακτηριστεί ρατσιστής ή ομοφοβικός…

Όπως αναφέρει ο κ. Σεραφείμ στο κείμενό του, σέβεται τον κ. Κασσελάκη όπως και κάθε άνθρωπο και τιμά τη θεόσδοτη ελευθερία του ωστόσο σημειώνει ότι ο νέος πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ εμφανίζει «ως δήθεν κανονικότητα την παρέκκλισή του».

Από τα πυρά του δεν γλίτωσε ούτε ο Τάιλερ τον οποίο αποκαλεί ατυχία νεανία: Επειδή, λοιπόν, ο νέος Πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ- Π.Σ. επαίρεται δημοσίως με τον ατυχή νεανία που αποκαλεί «σύζυγόν» του, και με τον οποίον ετέλεσε «γάμον» στην υπερατλαντική χώρα, εμμέσως υποδεικνύων πρότυπο για την ζωή των νέων ανθρώπων και εμφανίζων ως δήθεν κανονικότητα την παρέκκλισήν του, οφείλω να κρούσω τον κώδωνα του κινδύνου από την τυχόν άμβλυνση απορρίψεως της ανατροπής της ανθρώπινης οντολογίας και της παραχρήσεως της ανθρώπινης φυσιολογίας, που αποτελεί την τραγική σωματική πρακτική της ομοφυλοφιλίας».

Μίλησε επίσης για το «νεοεποχίτικο», διεθνιστικό σύστημα, που «προωθεί την ανθρώπινη αποϊεροποίηση, κολλώντας την ετικέτα του δήθεν «ομοφοβικού» ή καταργώντας τα σχετικά περί το γεννετήσιον ένστικτον αδικήματα ή διαγράφοντας από τον παγκόσμιο ψυχιατρικό κώδικα τις «περί το γεννετήσιον ένστικτον παρεκκλίσεις» ή θεσμοθετώντας στα Κοινοβούλια ως δήθεν έννομα αγαθά και ανθρώπινα δικαιώματα αυτές τις θανατηφόρες παρεκκλίσεις ή ποινικοποιώντας την κριτική των παρεκκλίσεων και διώκοντας κάθε σοβαρή εναντίωση».

Στο άρθρο του ο Μητροπολίτης Πειραιώς θέτει και πολύ σοβαρά ερωτήματα – τροφή για σκέψη που έχουν να κάνουν με την προστασία του θεσμού της οικογένειας:

«Και τίθενται τα σοβαρά ερωτήματα: κατόπιν της ζοφεράς αυτής πραγματικότητος που εγκυμονεί τον θάνατο και την ασθένεια, μπορεί οποιαδήποτε Κυβέρνησις νοημόνων ανθρώπων, από οποιαδήποτε ιδεολογική και πολιτική πλατφόρμα και αν εφορμάται, να νομοθετήσει τον καρκίνο και τον θάνατο ως έννομα αγαθά και να εξισώσει την κατ’ άρθρον 21 του ισχύοντος Συντάγματος οικογένεια, που αναφέρεται ως «θεμέλιο της συντήρησης και προαγωγής του Έθνους καθώς και ο γάμος, η μητρότητας και η παιδική ηλικία τελούν υπό την προστασία του Κράτους», με την ψυχοπαθολογική ανατροπή της ανθρώπινης οντολογίας και φυσιολογίας, της ομοφυλοφιλίας;».