WEC: Αλλαγές στους κανονισμούς από το 2015

WEC: Αλλαγές στους κανονισμούς από το 2015
ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Αλλαγές στους κανονισμούς του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής (WEC) για την χρονιά του 2015. Μία (μεγάλη) κατηγορία, μείωση των δοκιμών, των διαθέσιμων ελαστικών, αλλά και των κινητήρων.

Η επιτροπή Αγώνων Αντοχής της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου (F.I.A. Endurance Commission) ανακοίνωσε τους κανονισμούς αγώνων του 2015 για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχης (WEC). Η πρώτη εικόνα είναι πως υπάρχουν πολλές αλλαγές με στόχο την μείωση του κόστους και ταυτόχρονα την αύξηση του συναγωνισμού και του θεάματος.

 

Οι κυριώτερες αλλαγές είναι:

 

Στο σύστημα κατατακτηρίων: Ένας γύρος από δύο οδηγούς ανά αυτοκίνητο και θα μετρά ο μέσος όρος. Επίσης η διαδικασία θα μειωθεί από 25 σε 20 λεπτά.


Περιορισμοί ελαστικών: Στην LMP1 θα έχουν 6 σετ ελαστικών για αγώνες 6 ωρών (8 σετ για Bahrain και Shanghai λόγω υψηλότερης φθοράς) και 4 σετ για τις ελεύθερες δοκιμές. Στην LMP2 θα παραμείνουν τα 4 σετ για αγώνα και 3 για ελεύθερες δοκιμές. Στις GTE-Pro και Am θα υπάρχουν 6 σετ για τον αγώνα και 4 για τις ελεύθερες δοκιμές.

 

Μία κατηγορία στην LMP1:Οι LMP1- Η και LMP1-L από το 2015 θα ονομαστούν LMP1 για υβριδικά και μη υβριδικά. Για τις ιδιωτικές ομάδες της LMP1 θα ισχύει ότι και το 2015.

 

Παράβολο συμμετοχής: Για τη συμμετοχή σε ολόκληρη τη σεζόν οι ομάδες καλούνται να πληρώσουν 120.000 ευρώ (από 104.000). Για τη συμμετοχή σε έναν αγώνα το παράβολο είναι 25.000 ευρώ (από 20.000).

 

Κινητήρες: Στην LMP1 για το 2015 κάθε αυτοκίνητο μπορεί να χρησιμοποιήσει μέχρι πέντε κινητήρες. Οι νέοι κατασκευαστές θα έχουν στην διάθεσή τους επτά μοτέρ για την πρώτη τους χρονιά.

 

Οι Δοκιμές: Στην LMP1 θα υπάρχει συγκεκριμένος αριθμός ημερών για δοκιμές (επίσημες και ιδιωτικές). Οι νέοι κατασκευαστές θα έχουν λιγότερους περιορισμούς. Στην LMP2 θα επιτρέπονται πέντε ημέρες για ιδιωτικές δοκιμές. Στις κατηγορίες GTE-Pro και Am θα επιτρέπονται 10 μέρες δοκιμών.

 

Νέοι οδηγοί: Οι ομάδες στην LMP1 υποχρεούται να δώσουν την ευκαιρία σε έναν νεαρό οδηγό να δοκιμάσει το πρωτότυπο τους στο τέλος της σεζόν. Πιθανότατα το τεστ θα πραγματοποιηθεί στo Bahrain.

 

Περιορισμός προσωπικού: Κανονισμός που θα τεθεί σε εφαρμογή μετά τις 24ώρες του Le Mans. Στην LMP1 κάθε ομάδα θα πρέπει να έχει 65 άτομα προσωπικό αν συμμετέχει με 2 αυτοκίνητα. Για ομάδα με 3 αυτοκίνητα τα άτομα γίνονται 90.

Φωτογραφίες WEC.com

 

PHOTO GALLERY