ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Παγκ.Superbikes: Η 50η νίκη της Aprilia

Παγκ.Superbikes: Η 50η νίκη της Aprilia

Μία νίκη και μία δεύτερη θέση πέτυχε ο Leon Haslam στο διπλό αγώνα της Αυστραλίας για το πρωτάθλημα SBK. Η νίκη του αυτή ήταν η 50η για την Aprilia.

Φαίνεται πως η Aprilia δεν κουράζεται ποτέ να κερδίζει. Η RSV4, πρωταθλήτρια μοτοσυκλέτα για το 2014 και η νέα αγωνιστική ομάδα Aprilia - Red Devils, συνέχισε ακριβώς από εκεί που σταμάτησε το Νοέμβριο. Εκείνο το μαγικό βράδυ στο Κατάρ, όταν η ιταλική ομάδα κατέκτησε το διπλό παγκόσμιο τίτλο. Ο Leon Haslam έκανε το ντεμπούτο του στην πίστα του Phillip Island πάνω στην RSV4, και έφερε την 50η νίκη της Aprilia στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbikes (SBK).

Η πρώτη νίκη ήταν το 2000, εδώ στο Phillip Island με την RSV Mille και αναβάτη τον Troy Corser. Ωστόσο είναι μέσα στην τελευταία πενταετία που η Aprilia με την RSV4 έχει κερδίσει όλα της τα πρωταθλήματα στη factory κατηγορία, κατακτώντας 4 τίτλους κατασκευαστή και 3 τίτλους αναβάτη, και έχει σημειώσει τις 42 από τις συνολικά 50 νίκες της. Με τα αποτελέσματα αυτά η Aprilia επιστρέφει με πρώτη θέση στην κατάταξη τόσο των αναβατών όσο και των κατασκευαστών.

Ο Romano Albesiano, Διευθυντής της αγωνιστικής ομάδας της Aprilia, δήλωσε για τον εναρκτήριο γύρο του 2015: «Μετά από ένα μακρύ χειμώνα, όπου όλοι στο αγωνιστικό τμήμα εργάστηκαν σκληρά, φτάσαμε στο Phillip Island με πολλά ερωτηματικά. Όλα αυτά βέβαια διαγράφηκαν μετά από αυτή τη φανταστική Κυριακή, όπου ο Leon ήρθε τόσο κοντά στο να πετύχει μια διπλή νίκη» και πρόσθεσε: «Σε κάθε περίπτωση, τα αποτελέσματα σε αυτόν τον πρώτο αγώνα του με την RSV4 είναι εξαιρετικά. Φαίνεται ότι έχουμε μπροστά μας μία πολύ ισορροπημένη σεζόν, με αρκετούς οδηγούς ικανούς για τη νίκη, αλλά πιστεύω ότι οι επιδόσεις μας σήμερα επιβεβαίωσαν για ακόμη μια φορά την ανταγωνιστικότητά μας. Ο Leon έδειξε απίστευτο θάρρος και αποφασιστικότητα, ενώ ο Torres συνεχίζει να βελτιώνεται και έχει ήδη φτάσει σε ένα επίπεδο αξιοζήλευτο, για πρωτάρη σε αυτή την κατηγορία».

Φτάνοντας στην Αυστραλία, με δύο νέους αναβάτες και τη νέα έκδοση RF του RSV4, η Aprilia βρέθηκε αμέσως στο προσκήνιο με τον Leon Haslam. Ο Άγγλος αναβάτης, ήταν πολύ γρήγορος σε αυτή την πρώτη του εμφάνιση με το ιταλικό V4, επιβεβαιώνοντας την ικανότητα της RSV4 να κερδίζει με αναβάτες κάθε οδηγικού στυλ. Ο Leon, ήταν μέσα στους πρωταγωνιστές και των δύο αγώνων, ρίχτηκε με θάρρος στον αγώνα και αντιμετώπισε στα ίσια τον συμπατριώτη του Jonathan Rea.

Στον πρώτο αγώνα υπήρξαν συνεχείς μονομαχίες με τον Davies, με αρκετά προσπεράσματα μέχρι τον τελευταίο γύρο, καθώς στην τελική ευθεία για την καρό σημαία, ο Rea κατάφερε να πάρει τη νίκη για μόλις 39 χιλιοστά του δευτερολέπτου.

Το σενάριο στο δεύτερο αγώνα ήταν σχεδόν το ίδιο, με αντιστροφή όμως των παικτών. Οι Haslam και Rea, έδωσαν μάχη στήθος με στήθος – δημιουργώντας προσδοκίες για ένα πολύ εντυπωσιακό φετινό πρωτάθλημα – κερδίζοντας εκ περιτροπής το προβάδισμα και πάλι μέχρι τον τελευταίο γύρο. Στην τελευταία στροφή ο Haslam πλησίασε το συμπατριώτη του αναζητώντας το πέρασμα στην τελική ευθεία. Και αυτό ακριβώς έγινε με τον Leon Haslam να κερδίζει στη γραμμή του τερματισμού τον πρώτο του αγώνα με Aprilia, με διαφορά 10 χιλιοστών του δευτερολέπτου από τον Rea.

Leon Haslam: «Αυτός ο αγώνας μου φέρνει υπέροχες αναμνήσεις. Η τελευταία νίκη μου ήταν στο Kyalami το 2010 μετά από μια μεγάλη μάχη με τον Rea. Τα συγχαρητήριά μου στην ομάδα. Έκαναν πολύ καλή δουλειά όλο το Σαββατοκύριακο».
Ο νεαρός Ισπανός αναβάτης, Jordi Torres, είχε επίσης μια πρώτη μέρα γεμάτη θετικά μηνύματα. Στον πρώτο του αγώνα SBK κατάφερε να ανέβει στις πρώτες θέσεις της βαθμολογίας, δείχνοντας πως δεν φοβάται τα μεγάλα ονόματα του πρωταθλήματος. Ο Torres, μετά από σκληρές μάχες με τους Guintoli και Bayliss, κατάφερε να πάρει μια εξαιρετική τέταρτη θέση. Μία θέση που ήταν εφικτή και για το δεύτερο αγώνα, αλλά μετά το προσπέρασμα στον Sykes σε μία μακρά μάχη για την τέταρτη θέση είχε μία πτώση, η οποία δεν του στοίχισε κάποια σωματική βλάβη, αλλά τον έβγαλε εκτός αγώνα.

Jordi Torres: «Αυτή η Κυριακή με δίδαξε πολλά. Στον πρώτο αγώνα τα πήγαμε καλά. Ήμουν γρήγορος από την αρχή και έμαθα πολλά για τη φθορά των ελαστικών. Πρέπει να αποφεύγεις το συνεχές σκύψιμο και να είσαι πολύ προσεκτικός με το καύσιμο – ένα μάθημα που ουσιαστικά εφάρμοσα στο δεύτερο αγώνα».

Σχετικές ειδήσεις