RADICAL RXC: ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ RACING

RADICAL RXC: ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ RACING

Το RXC είναι το πρώτο μοντέλο της μικρής βρετανικής εταιρείας Radical, η οποία δραστηριοποιείται κυρίως στους αγώνες, που είναι κλειστό (βάση του ένα ατσάλινο χωροδικτύωμα) και έχει έγκριση τύπου.

 

Όπως μπορείτε να δείτε η εμφάνισή του είναι τελείως racing, με σαφείς αναφορές στα πρωτότυπα των 24 Ωρών του Le Mans, με μεγάλα αεροδυναμικά βοηθήματα, απαραίτητα όπως θα δούμε στη συνέχεια και minimal χώρο στο αυστηρά –φυσικά!- διθέσιο εσωτερικό.

Στην εξέλιξη του RXC οι μηχανικοί της Radical έδωσαν ιδιαίτερη έμφαση στο χαμηλό βάρος κι έτσι έτοιμο για χρήση δεν ξεπερνά τα 900 κιλά, γεγονός που επιτρέπει την επίτευξη κορυφαίων επιδόσεων με έναν όχι πάρα πολύ δυνατό κινητήρα. Στην εκδοχή δρόμου πρόκειται και έναν V6 3.700 κυβικών προέλευσης Ford (χρησιμοποιείται στο Mustang), ο οποίος αποδίδει 380 ίππους και 320 Nm ροπής, που ακριβώς λόγω του χαμηλού βάρους είναι αρκετά για ένα 0-100 σε μόλις 2,8 δεύτερα και μια τελική 280 χλμ./ ώρα.

Σε αυτές τις ταχύτητες, όπως γνωρίζετε, η αεροδυναμική είναι το Α και το Ω και οι άνθρωποι της Radical ισχυρίζονται πως η ρυθμιζόμενη πίσω πτέρυγα δημιουργεί αρνητική άντωση διπλάσια του βάρους του RXC, δηλαδή 1.800 κιλά! Κινητήριοι τροχοί είναι οι πίσω, το κιβώτιο ένα χειροκίνητο 7άρι, ενώ η γκάμα περιλαμβάνει και έναν ακόμα κινητήρα, τον RP 3.0 V8 που έχει εξελίξει η ίδια η Radical και αποδίδει 480 ίππους. Αυτός είναι διαθέσιμος μόνο για αγωνιστική χρήση –ευτυχώς!

Το Radical RXC που μπορείτε να το χρησιμοποιείτε κάθε μέρα, αν έχετε το κουράγιο, κοστίζει από 144.000 ευρώ και φυσικά δεν έχει τίποτα από πλευράς εξοπλισμού. Ή σχεδόν τίποτα, καθώς με επιπλέον χρέωση μπορεί να μπει κλιματισμός και τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών.

Γιάννης Σκουφής

Πηγή :Carzine.gr