Δείτε το εσωτερικό της νέας Mercedes C-Class

Δείτε το εσωτερικό της νέας Mercedes C-Class
ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
Φωτογραφίες:

Η καινούργια Mercedes C-Class θα παρουσιαστεί επίσημα στο Detroit και την έκθεσή του στις αρχές του 2014, ενώ οι πωλήσεις της θα ξεκινήσουν προς τα μέσα του Μαρτίου. Μέχρι τότε η Mercedes παρουσίασε ένα βίντεο στο οποίο φαίνεται μια θολή εικόνα της νέας C-Class την οποία μπορείτε να δείτε, καθώς και επίσημες φωτογραφίες του εσωτερικού της.

Το οποίο ακολουθεί τη μοντέρνα γραμμή των μικρών μοντέλων της μάρκας, των Α και Β-Class και της CLA δηλαδή, που χαρακτηρίζεται από τους στρογγυλούς αεραγωγούς και τη μεγάλη οθόνη αλά iPad στην κεντρική κονσόλα. Η οποία για την περίσταση θα είναι ιδιαίτερα φαρδιά και θα έχει μεγάλο χώρο για μικρο-αντικείμενα, ενώ αυτό που κλέβει την προσοχή είναι το νέο χειριστήριο του Command μαζί με το επίσης νέο Touchpad με το οποίοι θα ελέγχονται και smartphones.

Κατά τα άλλο η νέα C-Class θα μεγαλώσει προκειμένου να βελτιωθούν οι χώροι στο πίσω κάθισμά της και να αυξηθεί λίγο και το πορτμπαγκάζ, η οροφή θα έχει πιο χυτή γραμμή, ενώ η μάσκα θα είναι κάθετη και θα πλαισιώνεται από λιγότερο ογκώδεις σε σχέση με αυτούς του τρέχοντος μοντέλου προβολείς. Παρά τις μεγαλύτερες εξωτερικές της διαστάσεις το βάρος της θα είναι μικρότερο κατά 100 κιλά, διαφορά που προκύπτει από τη χρήση ελαφρών υλικών σε πόρτες και καπό.

Η γκάμα των κινητήρων θα περιλαμβάνει τους γνωστούς turbo των 1.600 κυβικών στη βάση, κατά πάσα πιθανότητα όχι την εισαγωγική έκδοση με τους 122 ίππους αλλά την πιο δυνατή των 156, τους γνωστούς diesel των 2,2 λίτρων της Mercedes, αλλά και τους μικρότερους των 1.500 και 1.600 κυβικών προέλευσης Renault. Στην πορεία εννοείται πως θα υπάρξει και έκδοση AMG με έναν V8 4.000 κυβικών που με δύο turbo θα φτάνει τους 450 ίππους και βέβαια θα διαφοροποιείται και αισθητικά.

Το ενδιαφέρον είναι πως εκτός από λιμουζίνα η καινούργια Mercedes C-Class θα είναι και στέισον αλλά και κουπέ, που θα σε σχέση με το σεντάν θα διαφοροποιείται κυρίως από τη μεσαία κολώνα και πίσω, ενώ δεν θα πρέπει να αποκλειστεί και το κάμπριο.

Γιάννης Σκουφής

Πηγή: carzine.gr