ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Chevrolet Orlando

Chevrolet Orlando
H Chevrolet μπαίνει δυναμικά στην κατηγορία των οικογενειακών crossover με το Orlando...

H Chevrolet μπαίνει δυναμικά στην κατηγορία των οικογενειακών crossover με το Orlando.

Το νέο οικογενειακό μοντέλο της Chevrolet καινοτομεί με την τολμηρή του εμφάνιση, τη χαμηλή γραμμή οροφής και το crossover στυλ, διατηρώντας ταυτόχρονα τη διακριτική και αναγνωρίσιμη εταιρική ταυτότητα της Chevrolet με τη χαρακτηριστική μάσκα και το σήμα της. Η εμφάνισή του συμπληρώνεται από το προφίλ που χαρακτηρίζεται από τη χαμηλή γραμμή οροφής και τη μυώδη προεξέχουσα καμπύλη των θόλων που φιλοξενούν ζάντες 16”, 17” ή 18”.

Είναι βέβαιο ότι η εξωτερική εμφάνιση του νέου Chevrolet Orlando θα προσελκύσει την προσοχή των καταναλωτών. Αυτό όμως που σίγουρα θα κλέψει την παράσταση είναι η σχεδίαση των εσωτερικών χώρων. Το νέο μοντέλο υιοθετεί πάρα πολλά από τα τελευταία σχεδιαστικά στοιχεία της Chevrolet, όπως το εμπνευσμένο από την Corvette διπλό cockpit και ο ατμοσφαιρικός κρυφός μπλε φωτισμός της κεντρικής κονσόλας (στην έκδοση LTZ). Η καλά μελετημένη λειτουργικότητα των εσωτερικών χώρων αντικατοπτρίζεται στις τρεις σειρές, «θεατρικού-τύπου», διάταξης καθισμάτων, το γενναιόδωρο χώρο φόρτωσης και τις πολυάριθμες λύσεις αποθήκευσης.

Τα καθίσματα αναφέρονται ως «θεατρικού τύπου» επειδή παρά την καμπύλη γραμμή οροφής, οι σχεδιαστές πέτυχαν να αυξήσουν το ύψος της δεύτερης και τρίτης σειράς ούτως ώστε οι επιβαίνοντες να έχουν καλύτερη θέα τόσο προς τα εμπρός όσο και προς το πλάι.
Για το λόγο αυτό, ο χώρος για το κεφάλι στην 3η σειρά καθισμάτων είναι υψηλότερος από αυτόν που προσφέρουν πολλοί ανταγωνιστές του Orlando.
Οι πολυάριθμες δυνατότητες διαμόρφωσης των αναδιπλούμενων καθισμάτων της δεύτερης και τρίτης σειράς, ανεξάρτητα ή μαζί, μπορούν να δημιουργήσουν μία εντελώς επίπεδη επιφάνεια φόρτωσης. Η δεύτερη σειρά καθισμάτων, διαθέτει επίσης μηχανισμό που επιτρέπει την εύκολη πρόσβαση των επιβατών προς και από την τρίτη σειρά καθισμάτων.

Ο διαθέσιμος χώρος φόρτωσης του Orlando είναι ένας από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία του για την περίπτωση μεταφοράς μεγάλων φορτίων, αφού διαθέτει 1.499 λίτρα όταν είναι αναδιπλωμένες και οι δύο σειρές καθισμάτων.
Οι σχεδιαστές κατάφεραν να ενσωματώσουν ένα μεγάλο αποθηκευτικό χώρο για αντικείμενα όπως MP3 player, γυαλιά ηλίου και πορτοφόλια. Επίσης, στον ίδιο χώρο υπάρχει στάνταρ μια υποδοχή «aux-in» και προαιρετικά διατίθεται θύρα USB για σύνδεση MP3 ή iPod, ανάλογα με το επίπεδο του εξοπλισμού.

Η ασφάλεια των επιβατών του οχήματος είναι πάντα η πρωταρχική μέριμνα για αυτή την κατηγορία αυτοκινήτου. Στο Orlando η προσοχή στη λεπτομέρεια και η χρήση στοιχείων τελευταίας τεχνολογίας ενσωματώνονται σε κάθε πτυχή της σχεδίασής του.

Η δομή του αμαξώματος του Orlando είναι κατασκευασμένη από υψηλής αντοχής χάλυβα που διαμορφώνει ένα αποτελεσματικό κλωβό ασφαλείας για τους επιβάτες παρέχοντας την απαιτούμενη προστασία σε περίπτωση σύγκρουσης του εμπρόσθιου, πίσω και πλαϊνού μέρους του αυτοκινήτου. Σε περίπτωση σύγκρουσης, οι επιβάτες του Orlando θα προστατεύονται από έξι αερόσακους - εμπρόσθιους, πλευρικούς και τύπου κουρτίνας.

Μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν συχνά οι υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης στον τόπο ενός συμβάντος είναι να βρουν τρόπο να απεγκλωβίσουν τους επιβάτες των οχημάτων όταν οι πόρτες είναι κλειδωμένες. Για να αποφευχθεί η πιθανότητα αυτή, το Orlando είναι εξοπλισμένο με τεχνολογία αισθητήρα σύγκρουσης, όπου οι πόρτες ξεκλειδώνουν αυτόματα μόλις ανιχνεύσουν σύγκρουση.

Κάτω από το καπό υπάρχει δυνατότητα επιλογής μεταξύ των τριών κινητήρων της Chevrolet, ενός βενζίνης και δύο diesel. Όλοι οι κινητήρες είναι εγκάρσια τοποθετημένοι, 4-κύλινδροι με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής, 16 βαλβίδες και σύστημα τροφοδοσίας είτε πολλαπλών σημείων ψεκασμού, ή στην περίπτωση των πετρελαιοκινητήρων, άμεσου ψεκασμού τεχνολογίας common rail. Όλοι οι κινητήρες έχουν μπλοκ κυλίνδρων από χυτοσίδηρο και κυλινδροκεφαλή αλουμινίου.

Ο βενζινοκινητήρας των 1.800 κ.εκ παράγει 141 hp στις 6.200rpm και 176Nm ροπής στις 3.800 rpm. Η μέγιστη ταχύτητα αυτής της έκδοσης είναι 185 χλμ / ώρα με τις εκπομπές καυσαερίων (172 g / km) και την κατανάλωση σε (7,3 liter/100km) να κυμαίνονται σε άκρως ανταγωνιστικά επίπεδα.

Πηγή: onsports.gr