Kawasaki-Kymco εις σάρκαν μιαν στα Scooter

Kawasaki-Kymco εις σάρκαν μιαν στα Scooter

Το νέο δίτροχο J300 σηματοδοτεί την είσοδο της Kawasaki στον χώρο των scooter και παράλληλα την πτώση ενός ακόμη κάστρου!

 

Όλα ξεκίνησαν πριν τέσσερα χρόνια, όταν η Kawasaki και η Kymco ξεκίνησαν μια ιστορική συνεργασία, αρχής γενομένης με την κατασκευή κινητήρων γενικής χρήσης για power products (γεννήτριες, σκαπτικά κλπ) στο υπερσύγχρονο εργοστάσιο της πρώτης στην περιφέρεια της Σανγκάης. Η σημαντική αυτή συνεργασία δύο εκ των μεγαλύτερων κατασκευαστών στον κόσμο, είχε (και εξακολουθεί να έχει) σαν στόχο την εξέλιξη και κατασκευή προϊόντων προσαρμοσμένων στις σύγχρονες απαιτήσεις.

Οι δηλώσεις του προέδρου της Kawasaki Consumer Products & Machinery, φανέρωναν ευθύς εξ αρχής τη σοβαρότητα του όλου εγχειρήματος: «Σύντομα η εταιρία μου θα εμπιστευτεί στην Kymco την κατασκευή περισσότερων κινητήρων και εύχομαι αυτή η συνεργασία να διατηρηθεί για πάντα!».

Και αυτό το... σύντομα, δεν άργησε πολύ να γίνει πραγματικότητα και στο χώρο των δύο τροχών, όπου η Kawasaki, εμπιστευόμενη την τεχνογνωσία και ποιότητα της Kymco, μόλις άφησε να βγουν στη δημοσιότητα οι πρώτες φωτογραφίες του -ουσιαστικά- πρώτου της scooter στην ιστορία! Το J300, όπως θα ονομάζεται, βασίζεται στο επιτυχημένο megascooter Kymco Downtown 300i και είναι βαμμένο στα αγωνιστικά χρώματα της εταιρίας, δηλαδή σε πράσινο – μαύρο.

Το γράμμα J προέρχεται από την Ιαπωνική λέξη «Jyounetsu», που σημαίνει πάθος. Κινητήρας του είναι ο νέος G5 της Kymco, ένα τεχνολογικά εξελιγμένο μηχανικό σύνολο με έμφαση στις επιδόσεις, στην αξιοπιστία και στην οικονομία. Χαρακτηριστικές, τέλος, είναι οι δηλώσεις του κ. Fukumoto, που τυγχάνει επικεφαλής του κέντρου σχεδιασμού της φίρμας του Ακάσι: «Κινητήρας και περιφερειακά προέρχονται από τον στρατηγικό μας εταίρο Kymco, με την εξέλιξη, το σχεδιασμό και τον τελικό έλεγχο ποιότητας να ανήκει στο ευρωπαϊκό κέντρο R&D της Kawasaki».

Για την ιστορία (αλλά και για να ακριβολογούμε), η Kawasaki έχει λανσάρει στο παρελθόν ένα ακόμα scooter, ονόματι Curve 115. To παρουσίασε αποκλειστικά στην αγορά των Φιλιππίνων και ήταν κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από την Kymco.

Κάποια άλλα μοντέλα με σποραδικές εμφανίσεις στις αγορές της Ασίας με το λογότυπο της Kawasaki αφορούσαν στην πραγματικότητα scooter της Suzuki, προϊόντα που ήταν σχετικά με τη συμμαχία των δύο εταιριών στο πρόσφατο παρελθόν και για ένα χρονικό διάστημα.

Νίκος Βιτσιλάκης

Πηγή: Carzine.gr