ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Κυρίαρχη η McLaren στο δεύτερο γύρο των δοκιμαστικών

Κυρίαρχη η McLaren στο δεύτερο γύρο των δοκιμαστικών
Ο Τζένσον Μπάτον (McLaren) απάντησε σε όσους αμφέβαλαν για την απόδοση της ομάδας του...

Ο Τζένσον Μπάτον (McLaren) απάντησε σε όσους αμφέβαλαν για την απόδοση της ομάδας του στη δεύτερη περίοδο των δοκιμαστικών.

Ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2009 μαζί με τον Λιούς Χάμιλτον κυριάρχησαν στη δεύτερη περίοδο των δοκιμαστικών για το γκραν πρι της Αυστραλίας πριν τα αυριανά χρονομετρημένα δοκιμαστικά. Στην τρίτη θέση ανέβηκε ο Φερνάντο Αλόνσο (Ferrari) ο μοναδικός που έπιασε το ρυθμό των McLaren.

Το δεύτερο και τελευταίο σέσιον στα τελευταία 30 λεπτά θύμιζε γκραν πρι τόσο στην ένταση όσο και στις συνθήκες. Η βροχή έκανε την εμφάνισή της και πολλοί τόλμησαν να αλλάξουν λάστιχα να δοκιμάσουν μίνι πιτ στοπ αλλά και να προσομοιώσουν τις συνθήκες του αγώνα. Πριν το… πέρασμα της βροχής το σύνολο των οδηγών δοκίμασαν το μαλακό (Pirelli Option) λάστιχο.

Σε αυτό το κομμάτι της περιόδου ο Χάμιλτον έκανε τον ταχύτερο χρόνο 1:25,854’’και ο Μπάτον βελτίωσε κατά 0,132’’ χρησιμοποιώντας την πίσω κινητή πτέρυγα. Δυστυχώς δεν υπήρξε απάντηση από την Red Bull αφού αμέσως είπαν από την ομάδα, στους Βέμπερ και Φέτελ, να μην χρησιμοποιήσουν τη δική τους κινητή πτέρυγα.

Ο Μίκαελ Σουμάχερ (Mercedes GP) βελτίωσε τη θέση του πετυχαίνοντας τον 6ο χρόνο με τον Μάσα (Ferrari) να είναι 7ος μετά από έξοδο.
Από τους πρωτοεμφανιζόμενους ο Σέρτζιο Πέρεζ (Sauber) έκανε την καλύτερη εμφάνιση στην 8η θέση αφήνοντας πίσω πιο έμπειρους οδηγούς.

Το δεύτερο κομμάτι των δοκιμών δεν ήταν το καλύτερο για τις νέες ομάδες αφού φάνηκε πως είναι πολύ πίσω από τον ανταγωνισμό. Η HRT, στο μεταξύ έκανε μόνο λίγους γύρους στα δύο τελευταία λεπτά.

Τα αποτελέσματα

1. Μπάτον (McLaren-Mercedes) 1: 25, 854’’ 32 γύροι

2. Χάμιλτον (McLaren-Mercedes) + 0,132 ‘’

3. Αλόνσο ( Ferrari) + 0,147 ‘’

4. Φέτελ (Red Bull-Renault) + 0,160’’

5. Βέμπερ (Red Bull-Renault) + 0,429’’

6. Σουμάχερ ( Mercedes) + 0,736’’

7. Μάσα (Ferrari) + 0,935’’

8. Περέζ (Sauber – Ferrari) + 1,247’’

9. Μπαρικέλο (Williams-Cosworth) + 1,426’’

10. Ρόζμπεργκ (Mercedes) + 1,594’’

Πηγή: Onsports.gr