Ducati: Νέος κινητήρας Testastretta DVT

Ducati: Νέος κινητήρας Testastretta DVT


O Ducati Testastretta DVT είναι το πρώτο moteur στον κόσμο, με μεταβλητό χρονισμό εκκεντροφόρων (εισαγωγής και εξαγωγής), δημιουργώντας μια νέα γενιά κινητήρων.
Το σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων είναι αυτό που κάνει τον νέο κινητήρα της Ducati να ξεχωρίζει. Ο Testastretta DVT ρυθμίζει συνεχώς το χρονισμό των βαλβίδων, επιβραδύνοντας κατά βούληση τους εκκεντροφόρους εισαγωγής και εξαγωγής. Τροποποιεί συνεχώς το overlap των βαλβίδων (τον χρόνο στον οποίο οι βαλβίδες εισαγωγής και εξαγωγής είναι ταυτόχρονα ανοικτές την ίδια χρονική στιγμή).
Το σύστημα βελτιστοποιεί την απόδοση του κινητήρα σε όλη την κλίμακα των στροφών και σε όλες τις συνθήκες λειτουργίας, ώστε να εγγυάται την μέγιστη ιπποδύναμη, την μέγιστη ροπή στις χαμηλές στροφές και την μειωμένη κατανάλωση καυσίμου. Περνώντας τις προδιαγραφές Euro4, το DVT θέτει νέα στάνταρ στο συνδυασμό δύναμης, απόδοσης, και χρηστικότητας, όσον αφορά στους κινητήρες μοτοσικλετών.
Το DVT όχι μόνο δεν επηρεάζει το προγραμματισμένο service των βαλβίδων (π.χ το Mulstrada 1200 χρειάζεται service κάθε 24.000 χλμ.) αλλά το επεκτείνει καθώς στον νέο κινητήρα οι βαλβίδες χρειάζονται έλεγχο/ρύθμιση κάθε 30.000 χιλιόμετρα.

Video 1

Ducati: Νέος κινητήρας Testastretta DVT