ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Renault : Πρώτη στην αύξηση πωλήσεων το 2014 στην Ελλάδα

Renault : Πρώτη στην αύξηση πωλήσεων το 2014 στην Ελλάδα

Το 2014 ήταν μια χρονιά επιτυχιών για την TEOREN MOTORS.

Η νεοσύστατη TEOREN MOTORS κατάφερε μέσα σε ένα μόλις χρόνο δραστηριότητας να επιτύχει τους φιλόδοξους στρατηγικούς της στόχους επανατοποθετώντας στην Ελληνική αγορά, δύο πολύ σημαντικές μάρκες στο χώρο του αυτοκινήτου, τη Renault και τη Dacia. Η ανοδική πορεία της δεν είναι τυχαία, αφού η οικογένεια του Β. Θεοχαράκη αποτελεί ένα καταξιωμένο όνομα στην αγορά του αυτοκινήτου, με σημαντική πείρα και επιτυχημένη πολυετή πορεία.

Τα αποτελέσματα της Renault είναι εντυπωσιακά, με τις πωλήσεις της να υπερδιπλασιάζονται σημειώνοντας αύξηση ρεκόρ κατά +104,5% που αποτελεί και την καλύτερη επίδοση στην αγορά του αυτοκινήτου για τη χρονιά που πέρασε. Η Renault, σήμερα εντυπωσιάζει με την πλούσια, πλήρως ανανεωμένη, γκάμα της, τις καινοτομίες της, την υψηλή ποιότητα των προϊόντων της και κυρίως με την φιλοσοφία της να παράγει μοντέλα που είναι απόλυτα προσαρμοσμένα στις ανάγκες των καταναλωτών και της εποχής. Όλα αυτά τα πλεονεκτήματα αναγνωρίζονται έμπρακτα και από την ελληνική αγορά καταξιώνοντας τη Renault στη συνείδηση του έλληνα καταναλωτή ως την πλέον αξιόπιστη, ποιοτική και συμφέρουσα επιλογή.

Αλλά οι επιτυχίες για τη Renault δεν σταματούν εδώ αφού το Renault Clio αποδεικνύει την υπεροχή του φιγουράροντας μέσα στην πρώτη δεκάδα με τα πιο επιτυχημένα μοντέλα της ελληνικής αγοράς για το 2014. Το Renault Clio από την πρώτη στιγμή της εμφάνισής του στην Ελλάδα κατέκτησε τις καρδιές όλων χάρη στην εντυπωσιακή του σχεδίαση, στην εξαιρετική οδική του συμπεριφορά, στην άνεση και ευρυχωρία του αλλά και στα υψηλά επίπεδα οικονομίας και οδηγικής απόλαυσης. Επιπλέον η TEOREN MOTORS, με στόχο την άριστη εξυπηρέτηση των πελατών της πριν και μετά την πώληση, αναδεικνύει την ποιότητα και την αξιοπιστία του επιτυχημένου μοντέλου παρέχοντας 5 χρόνια Δωρεάν Εργοστασιακή Εγγύηση Renault. Τα πλεονεκτήματα αυτά δικαίως αναδεικνύουν το Renault Clio ως μια από τις πιο ολοκληρωμένες και συμφέρουσες προτάσεις της αγοράς.

Αντίστοιχα, η Dacia ακολουθώντας την εξαιρετική πορεία της μάρκας στην ευρωπαϊκή αγορά, το 2014 σημείωσε στην Ελλάδα σημαντική αύξηση πωλήσεων κατά 78,6%. Η επίτευξη αυτή επιβεβαιώνει με τον πιο πανηγυρικό τρόπο ότι ο Έλληνας καταναλωτής αναζητώντας όσο το δυνατόν περισσότερα σε ένα αυτοκίνητο με το λιγότερο δυνατό κόστος, αποφασίζει έξυπνα επιβραβεύοντας με την επιλογή του την έντιμη και ξεκάθαρη "Value For Money" πρόταση της Dacia.

Για την επιτυχημένη πορεία της TEOREN MOTORS, ο Εμπορικός Διευθυντής Sales & After Sales κος Μένης Σταθώρης δηλώνει: "Τα αποτελέσματα αυτά σίγουρα μας γεμίζουν ικανοποίηση αφού οι έλληνες καταναλωτές αναγνωρίζουν πλέον έμπρακτα τόσο τα πλεονεκτήματα της Renault και της Dacia όσο και το υψηλό επίπεδο των υπηρεσιών που προσφέρονται από το πρόσφατα αναδιοργανωμένο Δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Διανομέων και Επισκευαστών της TEOREN MOTORS και μας τιμούν με την εμπιστοσύνη τους. Αυτή η επιτυχία μας προκαλεί να ενισχύσουμε περαιτέρω τις προσπάθειές μας για τη νέα χρονιά, με στρατηγική και συνέπεια και μοναδικό επίκεντρο τον πελάτη. Στόχος μας είναι οι πελάτες μας να είναι απόλυτα ικανοποιημένοι πριν και μετά την πώληση με προϊόντα και υπηρεσίες, που όχι μόνο θα καλύπτουν τις ανάγκες τους αλλά που θα ξεπερνούν τις προσδοκίες τους. Ευχόμαστε σε όλους μια Καλή και Δημιουργική χρονιά".

Σχετικές ειδήσεις