Η νέα Lamborghini Urus των 650 ίππων είναι το πρώτο Super SUV του κόσμου

Η νέα Lamborghini Urus των 650 ίππων είναι το πρώτο Super SUV του κόσμου

Επίσημη πρεμιέρα, μετά από πολλές διαρροές και teaser φωτογραφίες και βίντεο για το πρώτο, κατά τη Lamborghini, Super Sport Utility Vehicle (SUV) του κόσμου. Την Urus, που μετά την LM002 είναι το δεύτερο τζιπ στην ιστορία της ιταλικής μάρκας.

Σε σχέση με την LM002 οι εποχές βέβαια έχουν αλλάξει και είναι σαφώς πιο ώριμες για ένα SUV με τα σήματα της Lamborghini, οι σχεδιαστές της οποίας μπόρεσαν με επιτυχία να περάσουν την εικόνα των σούπερ σπορ μοντέλων τους, όσο βέβαια αυτό είναι εφικτό, σε έναν πεντάθυρο τζιπ με μήκος 5,112 μέτρων και ύψος σχεδόν διπλάσιο (με κάποια δόση υπερβολής) σε σχέση με τις Huracan και Aventador. Το οποίο έχει άνετους χώρους για τέσσερις και τις αποσκευές τους, χάρη και στο μεταξόνιο των σχεδόν 3,0 μέτρων.

Η σχεδίαση του εσωτερικού ακολουθεί τη λογική των δίθυρων και διθέσιων μοντέλων της μάρκας, η ποιότητα δείχνει να είναι εξαιρετική και ο εξοπλισμός πλήρης από όλες τις απόψεις και σε όλους τους τομείς. Από την ασφάλεια και την υποβοήθηση μέχρι τη διασύνδεση και την άνεση ενώ ξεχωρίζει και το τιμόνι με το επίπεδο κάτω μέρος.

Φυσικά ένα SUV με αυτές τις διαστάσεις και αυτόν τον τεχνολογικό εξοπλισμό κ.λπ. δεν μπορεί να είναι ελαφρύ. Έτσι η Urus ζυγίζει 2.154 κιλά, αλλά αυτό δεν την εμποδίζει στο να πάρει τον τίτλο του πιο γρήγορο μοντέλου της κατηγορίας που μπορεί να αγοράσεις κανείς. Κι αυτό γιατί το 0-100 χλμ./ ώρα είναι υπόθεση μόλις 3,6 δευτερολέπτων, για τα 0-200 χλμ./ ώρα χρειάζονται 12,8, ενώ η τελική της ταχύτητα φτάνει τα 305 χλμ./ ώρα.

Βασικός υπεύθυνος για τις εντυπωσιακές αυτές επιδόσεις -ας μην ξεχνάμε πως πρόκειται για ένα μεγάλο και βαρύ αυτοκίνητο- είναι ο μικρότερος από πλευράς αριθμού κυλίνδρων και κυβισμού κινητήρας που κινεί μιας σύγχρονη Lamborghini. Από την άλλη ο V8 των 4.000 κυβικών είναι ο πρώτος υπερ-τροφοτούμενος της μάρκας. Μάλιστα είναι bi-turbo και αποδίδει 650 ίππους και 850 Nm, ενώ αν αναρωτιέστε για την προέλευσή του χρησιμοποιείται -αλλά με μικρότερη απόδοση- και σε άλλα κορυφαία μοντέλα του ομίλου Volkswagen στο οποίο ανήκει η Lamborghini, ακριβώς όπως συμβαίνει και με το πλαίσιο MLB που αποτελεί τη βάση της Urus.

 

Διαβάστε περισσότερα στο Cnn.gr