ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

H GT Super εξακολουθεί να είναι κούκλα

H GT Super εξακολουθεί να είναι κούκλα

Η Totem έχει ήδη γίνει γνωστή με τo ηλεκτρικό της restomod. Τώρα, ακολουθεί μια έκδοση με έναν bi-turbo V6.

Του Γιάννη Σκουφή

Κανονικά, η ακολουθία έχει ως εξής: πρώτα έρχεται ο κινητήρας εσωτερικής καύσης, μετά η ηλεκτρική έκδοση. Αλλά η Totem Automobili ανατρέπει τα δεδομένα. Αφού οι Ιταλοί παρουσίασαν το 2020 την GT Electric με πηγή έμπνευσης τα κλασικά κουπέ της Alfa Romeo, τις Giulia Sprint GT και GT Junior, τώρα έρχεται με μία νέα έκδοση με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Αυτή η έκδοση ονομάζεται GT Super και είχαμε γράψει παλιότερα για αυτή. Αρχικά, στην GT Super επρόκειτο να χρησιμοποιηθεί ο bi-turbo V6 των 2.900 κυβικών της τρέχουσας Giulia Quadrifoglio. Ωστόσο, τα πράγματα άλλαξαν και οι Ιταλοί χρησιμοποιούν τώρα έναν άλλον V6, επίσης bi-turbo αλλά 2.800 κυβικών της Italtecnica Engineering.

Ο κινητήρας ονομάζεται ITV61 Gloria και διαθέτει τεχνολογία τεσσάρων βαλβίδων, λίπανση ξηρού κάρτερ και άμεσο ψεκασμό. Στην κανονική του ισχύ, ο κινητήρας αποδίδει 600 ίππους και μέγιστη ροπή 700 Nm. Στην έκδοση ITV62 ο διπλά υπερτροφοδοτούμενος V6 αποδίδει 750 ίππους και αποδίδει μέγιστη ροπή 850 Nm με την χρήση βενζίνης τουλάχιστον 100 οκτανίων. Η ισχύς περνά στους πίσω τροχούς μέσω χειροκίνητου κιβωτίου και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.

Η ισχύς κατανέμεται μέσω ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης. Η ανάρτηση αποτελείται από διπλά ψαλίδια με αμορτισέρ της R53 Suspensions. Υπάρχουν τετραπίστονα φρένα της Brembo και προαιρετικά εξαπίστονα με το ABS να παρέχεται από την Bosch και μπορεί να ρυθμιστεί σε 12 επίπεδα. Το σύστημα μετάδοσης κίνησης προσφέρει τέσσερα διαφορετικά προγράμματα οδήγησης.

Η GT Super βασίζεται σε ένα μονοκόκ από άνθρακα που συνδυάζει τμήματα του αρχικού πλαισίου με χάλυβα υψηλής αντοχής. Πάνω σε αυτό υπάρχει ένα νέα σχεδιαστικά, κουπέ αμάξωμα από ανθρακονήματα χωρίς προφυλακτήρες.

Τα φωτιστικά σώματα είναι φουλ LED και οι εξωτερικοί καθρέφτες είναι ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι. Το ελαφρύ υλικό συμβάλλει στον περιορισμό του βάρους της GT Super μήκους 4,27 μέτρων, στα 1.180 κιλά. Σε αντίθεση με την GT Electric, η GT Super διαθέτει σύστημα εξάτμισης από ανοξείδωτο ατσάλι, κατασκευασμένο με τρισδιάστατη εκτύπωση.

Στο εσωτερικό δεν υπάρχουν πίσω καθίσματα και τα εμπρός είναι σε μεγάλο ποσοστό κατασκευασμένα από ανθρακονήματα. Παρ' όλα αυτά, υπάρχουν πολλές ανέσεις, όπως σύστημα keyless go και ηλεκτρικά παράθυρα.

Όπως και το εξωτερικό, η σχεδίαση του εσωτερικού βασίζεται σε μοντέλα των δεκαετιών του ‘60 και του ‘70. Η οθόνη infotainment των 3,5 ιντσών με πλοήγηση Google Maps, ραδιόφωνο DAB+, συνδεσιμότητα Bluetooth, USB και δύο ηχεία 165 χιλιοστών στις πόρτες συμπληρώνουν τον vintage διάκοσμο.

Η Totem Automobili δεν έχει αποκαλύψει ακόμη πόσο θα κοστίζει το GT Super. Μέχρι στιγμής, η πληροφορία αυτή αποκαλύπτεται μόνο σε όσους εύλογα εκδηλώνουν το ενδιαφέρον τους για την αγορά του αυτοκινήτου. Πάντως, μην σας εκπλήξει αν η τιμή ξεπερνά τις 500.000 ευρώ.