ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Πωλείται μία Mercedes με μεγάλη αγωνιστική ιστορία

Πωλείται μία Mercedes με μεγάλη αγωνιστική ιστορία

Ανάμεσα στα πολλά αγωνιστικά Mercedes που έχουν καταγράψει αμέτρητες διακρίσεις σε ότι πρωτάθλημα υπάρχει συγκαταλέγεται και αυτή η εντυπωσιακή 450SLC του 1979.

Αν και δεν μιλάμε για ένα από τα πιο γνωστά αγωνιστικά, π.χ. όπως είναι η Lancia Integrale ή το Audi Quattro, η Mercedes που βλέπετε είναι από τα πιο όμορφα. Και από τα πιο καλά συντηρημένα με αποτέλεσμα η πώλησή της να ξεπεράσει πιθανότατα το 1 εκατομμύριο ευρώ.

Ανατρέχοντας πίσω στον χρόνο και στην χρυσή εποχή των ράλι, τότε που διαρκούσαν πολλές μέρες με τα αγωνιστικά να γράφουν εκατοντάδες χιλιόμετρα, αυτή η Mercedes ήταν το 1979 ένας από τους τέσσερις διεκδικητές που κυριάρχησαν στο Ράλι Bandama της Ακτή Ελεφαντοστού.

Με το διάσημο πλήρωμα των Bjorn Waldegard και Hans Thorszelius, το αγωνιστικό με το νούμερο 4 πέρασε δεύτερο τη γραμμή του τερματισμού, με ελάχιστη διαφορά από το πρώτο, εξασφαλίζοντας στον Waldegard το πρωτάθλημα οδηγών.

Έχοντας κάτω από το καπό έναν ισχυρό V8 από αλουμίνιο, σε συνδυασμό με ένα ειδικά εξελιγμένο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, η 450SLC ήταν εξαιρετικά γρήγορη και σχετικά ελαφριά, χάρη στο αλουμινένιο καπό και πορτμπαγκάζ της και τις πιο λεπτές ατσάλινες πόρτες της.

Μετά τη θριαμβευτική σεζόν στο ντεμπούτο της, η αγωνιστική Mercedes συνέχισε να αφήνει το στίγμα της στα ράλι. Από το Σαφάρι στην Κένυα, μέχρι την Αργεντινή, όπου αποσύρθηκε το 1980.

Από το 1982 ιδιοκτήτης της είναι ο λάτρης των αγώνων Serge Beankens, ενώ υπέστη μεγάλες μετατροπές για να συμμετάσχει σε αγώνες πίστας, όπως στον 24ώρο του Σπα.

Το 1984, ο Beankens αποφάσισε να τοποθετήσει και πάλι τον αρχικό αλουμινένιο κινητήρα και να την πουλήσει στον Dr. Peter Lorenz, ο οποίος επέλεξε να τον επαναφέρει στις προδιαγραφές του 1979. Σήμερα, η 450 SLC έχει το ίδιο χρώμα όπως όταν συμμετείχε στο Ράλι της Ακτής Ελεφαντοστού το 1979. Και μοιάζει σα να μη πέρασε μια μέρα από πάνω της…