Mazda MX-5: Χωρίς ελληνική αντιπροσωπεία αλλά με νέο Miata

Ένα από τα πιο επιτυχημένα μοντέλα της Mazda το MX-5 (ή Miata για τους πιο παλιούς «φίλους») ανανεώνεται και περνά στην τέταρτη φάση της ζωής του συνεχίζοντας μία παράδοση 25 ετών.

Mazda MX-5: Χωρίς ελληνική αντιπροσωπεία αλλά με νέο Miata
1'

Το νέο MX-5, θα παρουσιαστεί επίσημα στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου στο Παρίσι στις αρχές Οκτωβρίου και θα είναι διαθέσιμο από τις αρχές του 2015.

Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία που δόθηκαν στη δημοσιότητα στην «παράλληλη» παρουσίαση του μοντέλου (σε Ισπανία, Ιαπωνία και ΗΠΑ) το νέο Miata υιοθετεί τη σχεδιαστική φιλοσοφία Kodo της ιαπωνικής εταιρίας. Τα φωτιστικά σώματα έχουν νέο σχήμα, ενώ το καπό, τα «φτερά» και το πορτ μπαγκαζ, είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο. Ελαφρύτερος σε σχέση με το παρελθόν είναι και ο σκελετός της μαλακής αναδιπλούμενης οροφής (παραμένει χειροκίνητη).

Χάρη στη χρήση του νέου δαπέδου SkyActiv, το νέο MX-5 είναι κατά 100 κιλά ελαφρύτερο από τον προκάτοχό του. Επίσης είναι κατά 105 χιλιοστά. πιο κοντό, το ύψος είναι μειωμένο κατά 20 χιλιοστά ενώ το πλάτος είναι μεγαλύτερο κατά 10 χιλιοστά. Ο κινητήρας του αυτοκινήτου είναι τοποθετημένος πιο χαμηλά και πιο πίσω, για καλύτερη κατανομή του βάρους, η οποία, σύμφωνα με την εταιρεία, είναι «μοιρασμένη» σε ποσοστό 50:50 ανάμεσα στους δύο άξονες.

Σε ότι αφορά τους κινητήρες, κατά τη διάρκεια της πρεμιέρας του μοντέλου οι ιθύνοντες της Mazda δεν έδωσαν στη δημοσιότητα επίσημα στοιχεία. Από εκεί και πέρα, στα υπόλοιπα μηχανικά μέρη, αυτά που γνωρίζουμε είναι ότι στην ανάρτηση χρησιμοποιούνται διπλά ψαλίδια εμπρός και πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω, ενώ, όπως είναι φυσικό, η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς.

Διαβάστε επίσης: Η BMW εξαργυρώνει το project «i»

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή