ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

F1: Δοκιμές Βαρκελώνη ΙΙ: Ο Massa πρώτος, προβλήματα για McLaren και Mercedes

F1: Δοκιμές Βαρκελώνη ΙΙ: Ο Massa πρώτος, προβλήματα για McLaren και Mercedes

Ο Βραζιλιάνος έγραψε τον ταχύτερο γύρο ( 1:23.500) με την μαλακή γόμα και τον ακολούθησαν οι Marcus Ericsson (Sauber/Ferrari) και Lewis Hamilton (Mercedes).

Δεύτερο και τελευταίο section των δοκιμών προετοιμασίας για την F1 ξεκίνησε στο Circuit de Catalunya με τον Lewis Hamilton να είναι καλύτερος το πρωί και να... εγκαταλείπει το απόγευμα. Ήταν όμως ο Felipe Massa που πέτυχε χρόνο 1:23,500 (ο ταχύτερος των δοκιμών) . Η ημέρα είχε δύο εγκαταλείψεις, Mercedes και McLaren, βροχή και δύο κόκκινες σημαίες (Red Bull Renault και Toro Rosso Renault).

Williams

Ο Βραζιλιάνος ολοκλήρωσε την ημέρα στο Circuit de Catalunya δείχνοντας πως οι αναβαθμίσεις της Williams (στην πίσω πτέρυγα και στα barge board) λειτουργούν. Ο Massa δούλεψε στο set-up και την αεροδυναμική ισορροπία του μονοθέσιου. Εκτός από τον ταχύτερο χρόνο ο Βραζιλιάνος συμπλήρωσε 103 γύρους αξιολογώντας την FW37 με διάφορα φορτία καυσίμου με όλα τα ελαστικά. Ο Valteri Bottas συνεχίζει την προσπάθεια.

Sauber
Η ελβετική ομάδα μετά από 2 δύσκολες ημέρες στο προηγούμενο κομμάτι των δοκιμών στη Βαρκελώνη είχε μια απροβλημάτιστη ημέρα συμπληρώνοντας 122 γύρους. Η Sauber είχε φέρει αναβαθμίσεις για την C34 και ο Ericsson εκτός του ότι σημείωσε ταχύτερη επίδοση της Sauber ολοκλήρωσε με επιτυχία προσομοίωση αγώνα. Τη σκυτάλη παίρνει ο Nasr.

Mercedes
Η ημέρα ξεκίνησε πολύ καλά για τον πρωταθλητή όμως η συνέχεια δεν ήταν ανάλογη. Το απόγευμα δεν βγήκε στην πίστα καθόλου καθώς η Mercedes αντιμετωπίζοντας πρόβλημα με το MGU-K (σύστημα ανάκτησης ενέργειας) κι αναγκάστηκε να ολοκληρώσει πρόωρα την ημέρα. Ο Hamilton εκτός από μερικά μικρά stint δούλεψε και σε πιο μεγάλες αποστάσεις των 10-12 γύρων αξιολογώντας της αναβαθμίσεις της (αλλαγές στο κάλυμμα του κινητήρα στα sidepode και στο ρύγχος W06.

Red Bull

Ο Kvyat δεν ξεκίνησε καλά. Η RB11 ακινητοποιήθηκε στο pitlane στην πρώτη της έξοδο. Εκεί βγήκε και η πρώτη κόκκινη σημαία της ημέρας. Το πρόβλημα δεν ήταν σοβαρό κι ο Ρώσος βγήκε γρήγορα στην πίστα. Το πρόγραμμα της Red Bull περιελάμβανε αεροδυναμικές δοκιμές και αξιολόγηση των αναβαθμίσεων του κινητήρα της Renault.

Lotus
Άλλη μια καλή ημέρα για τον Romain Grosjean και την Ε23, που δούλεψε πάνω στο αεροδυναμικό κομμάτι και το set-up του μονοθεσίου με αρκετά καύσιμα. Ο Γάλλος έγραψε τον πέμπτο χρόνο και οδήγησε 75 γύρους.

Ferrari
Η Scuderia και ο Raikkonen δούλεψαν πάνω στον έλεγχο συστημάτων και στο set-up του αυτοκινήτου με διαφορετικά φορτία καυσίμου. Ο «Iceman» με stint των 8-10 γύρων συμπλήρωσε 80 γύρους στο σύνολο. Τη συνέχεια έχει ο Vettel και ίσως κάνει την προσομοίωση αγώνα.

Toro Rosso

Η Toro Rosso και ο Carlos Sainz Jr είχαν δουλειά με το πακέτο αναβαθμίσεων. Η μεγαλύτερη αλλαγή στο μονοθέσιο αφορούσε το ρύγχος το οποίο μοιάζει με αυτό των Williams και Red Bull. Η Toro Rosso με αυτή την αλλαγή θέλει να βελτιώσει την ροή αέρα κάτω από το μονοθέσιο ώστε να αυξήσει την παραγόμενη κάθετη δύναμη. Άλλες αλλαγές στο μονοθέσιο έγιναν στο σύστημα ψύξης και στην ανάρτηση. Ο Sainz οδήγησε για αεροδυναμικές δοκιμές χωρίς να παίρνει χρόνο. Ένα μηχανικό πρόβλημα ανάγκασε τον Sainz να σταματήσει στη στροφή 10 και έφερε την δεύτερη κόκκινη σημαία της ημέρας.

McLaren

Άλλη μια ημέρα προβλημάτων για την McLaren η οποία αντιμετώπισε προβλήματα κι έμεινε στους 7 γύρους. Διαρροή στα υδραυλικά συστήματα έφεραν το μονοθέσιο στο pit box ολοκληρώνοντας πρόωρα την ημέρα της. Τα νέα έδωσε ο Ron Dennis με συνέντευξη τύπου για το ατύχημα του Alonso. Ο Βρετανός είπε ότι ο Ισπανός δεν υπέστη ηλεκτροσόκ και πως δεν ευθύνεται η MP4-30 για το ατύχημα. Επίσης δήλωσε ότι ο Alonso έχασε τις αισθήσεις του μόλις για μερικά δευτερόλεπτα και πως δεν έχει υποστεί ζημιά στον εγκέφαλο.

Οι χρόνοι της ημέρας

  1. Felipe Massa (Williams/Mercedes) 1:23,500" 103 γύροι
  2. Marcus Ericsson (Sauber/Ferrari) +0,776" 122
  3. Lewis Hamilton (Mercedes) +1,381" 48
  4. Daniil Kvyat (Red Bull/Renault) +2,447" 75
  5. Romain Grosjean (Lotus/Mercedes) +2,677" 75
  6. Kimi Raikkonen (Ferrari) +2,827" 80
  7. Carlos Sainz Jr. (Toro Rosso/Renault) +3,462" 86
  8. Jenson Button (McLaren/Honda) +7,979s 7

Σχετικές ειδήσεις