Μας βλέπουν σαν …πάπιες σκοποβολής οι ΤΙΜΕS

Μας βλέπουν σαν …πάπιες σκοποβολής οι ΤΙΜΕS

Χιούμορ ή καρφιά; Έντυπη και online καμπάνια που κινείται στο κλίμα των ημερών με «πνευματώδη»,όπως λένε οι εμπνευστές της, τρόπο, παρουσιάζει η βρετανική εφημερίδα Financial Times.


Το θέμα της καμπάνιας, την οποία δημιούργησε το βρετανικό τμημα πολυεθνικής διαφημιστικής, είναι η κρίση χρέους στην Ευρωζώνη και παρουσιάζει τα 12 αστέρια της σημαίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης, να έχουν αντικατασταθεί από ισάριθμες κίτρινες …πάπιες!

Δηλαδή η διαφήμιση θέλει τα κράτη – μέλη της Ένωσης να παίζουν το ρόλο των παπιών, ως υποψηφίων… στόχων στο γνωστό παιχνίδι σκοποβολής και περιμένουν πότε θα βρει την καθεμία από αυτές η …σφαίρα!

Διαβάστε περισσότερα στην Prionokordela.gr