GOSSIP

Οι πεντάμορφες και οι άλλες

Οι πεντάμορφες και οι άλλες
Έφτασε η στιγμή για τον απολογισμό των SAG Awards. Πιο...

Έφτασε η στιγμή για τον απολογισμό των SAG Awards. Πιο συγκεκριμένα για το ποιες διάσημες είχαν το καλύτερο μακιγιάζ και χτένισμα και ποιες το χειρότερο; Οι τελικές πεντάδες ανακοινώνονται.

Οι πέντε καλύτερες:

Natalie Portman

Η καλύτερη όλων. Φαίνεται η εγκυμοσύνη της πάει πολύ. Λαμπερή επιδερμίδα, ελαφρά smoky eyes και διάφανα χείλη. Αυτό είναι το τρίπτυχο της επιτυχίας στο μακιγιάζ της, και είχε φυσικά τη «σφραγίδα» των προϊόντων μακιγιάζ Christian Dior, αφού είναι πλέον πρόσωπο του οίκου. Οι απαλές λάμψεις σε καίρια σημεία του προσώπου, αιχμαλώτιζαν το φως κάνοντας το look της σοφιστικέ και οι μακριές βλεφαρίδες της πρόσθεταν αθωότητα. Ένας καθαρός συνδυασμός που ολοκληρώθηκε με το χτένισμα της, ένα σινιόν με κίνηση που άφηνε το πρόσωπο της να αναδειχθεί. Το αποτέλεσμα ήταν σικάτο και εκλεπτυσμένο, όπως είναι η ίδια σε κάθε της «κίνηση» τον τελευταίο καιρό.

January Jones

Όταν το ρετρό απογειώνεται. Τα μαλλιά της είχαν τον πρώτο λόγο, αφού συνδυάζανε την αίγλη ενός κότσου που αρμόζει σε κόκκινο χαλί, την κίνηση και τον όγκο χωρίς υπερβολές. Όλα όσα ταίριαζαν στo vintage φόρεμα της. Η χωρίστρα της, καθαρή και ισορροπημένη, έδινε δυναμική στην εμφάνιση της. Το μακιγιάζ της, υποστήριζε απόλυτα το look, δίνοντας έμφαση στις βλεφαρίδες της -ιδιαίτερα στις εξωτερικές γωνίες-, θυμίζοντας κάτι από παλιές ντίβες του κινηματογράφου και ολοκλήρωνε με χρυσές λάμψεις στις εσωτερικές γωνίες των ματιών. Τα χείλη της σε φυσικό ροζ, υποστήριζαν την όλη εμφάνιση.

Mila Kunis

Ματ επιδερμίδα και nude χείλη. Ο βασικός καμβάς της εμφάνισης της άφηνε περιθώρια για ήρεμα αποτελέσματα στο μακιγιάζ. Άφησε τα κόκκινα για το φόρεμα της και κράτησε τα χρώματα στο πρόσωπο της στην γκάμα των φυσικών ενώ τα μάτια της ήταν τονισμένα με μαύρο διακριτικό περίγραμμα και μακριές διαχωρισμένες βλεφαρίδες καθώς και δυνατά φρύδια. Τα μαλλιά της ήταν το απόλυτο παράδειγμα για το πώς μπορούν σε μία τέτοια εκδήλωση να μείνουν «κάτω» και να αντισταθούν στους καθιερωμένους κότσους, και ταυτόχρονα να είναι θηλυκά, με κυματισμούς, απλά αλλά και επίσημα ταυτόχρονα.

Dianna Agron

Δεν είναι άλλο ένα σινιόν. Το χτένισμα της είναι η πιο μοντέρνα και νεανική προσταγή της μόδας στα σινιόν. Λίγο στο πλάι, με μεγάλη φράντζα που πέφτει χτενισμένη αλλά ατημέλητη στη μία πλευρά του προσώπου χωρίς όμως να κρύβει τα χαρακτηριστικά του ή να το βαραίνει και μερικά τριχάκια να πετάνε πάνω στον κότσο και περιφερειακά αυτού. Θα μπορούσε να είναι σε catwalk. Όσο για το μακιγιάζ της, ακολουθεί την ίδια οδό. Φυσικό καθαρό δέρμα χωρίς γυαλάδες, μάτια που περιγράφονται στο εσωτερικό τους με μολύβι, ώστε να τονιστεί το διάφανο ιδιαίτερο χρώμα τους και χείλη σε παλ ροζ, που φαίνεται να είναι ο μεγάλος νικητής των SAG Awards.

Hilary Swank

Ο τρόπος που έχει χτενίσει τα μαλλιά της αναδεικνύει το χρώμα τους. Κρατώντας τα ίσια αλλά με όγκο από την κορυφή μέχρι τα μισά, όπου είναι πιο σκούρα και δίνοντας κίνηση με μεγάλες χαλαρές μπούκλες από τη μέση και κάτω, κατάφερε να παγιδέψει το φως σε κάθε τους κίνηση. Τα χρώματα σε όλο το μακιγιάζ της ήταν ανύπαρκτα, αλλά η πιο σκούρα απόχρωση της επιδερμίδας της ήταν αυτή που έβγαζε την ένταση στο αποτέλεσμα. Τέλος, το κραγιόν της, είναι η απόδειξη για το πώς μπορεί να κολακεύει ένα περλέ κραγιόν όταν φορεθεί σωστά.


Οι πέντε χειρότερες:

Helena Bonham Carter

Αν ήταν ρόλος θα ήταν σεβαστή αυτή η εμφάνιση. Τώρα, όμως, είναι απλά αψυχολόγητη. Στα χείλη της διακρίνεται το κακοβαλμένο μολύβι και σχηματίζει τελείως ψεύτικο σχήμα χειλιών ενώ τα αχτένιστα φρύδια της βαραίνουν το βλέμμα της. Τα μαλλιά της όμως είναι αυτά που ρίχνουν την τελική μαχαιριά. Βγαλμένα από άλλες δεκαετίες, συνδυάζουν αραιές αφέλειες γυρισμένες όσο γίνεται προς τα μέσα, μαζεμένα, ξασμένα μαλλιά, μπούκλες που πέφτουν ανέμελα παντού και αξεσουάρ στο κεφάλι. Η υπερβολή στο μεγαλείο της.

Lauren Velez

Πόσες φορές ακόμη πρέπει να δείτε αυτό το υπερβολικό άσπρο γύρω από τα μάτια και να αναρωτηθείτε τι έπαθε. Είτε γίνεται με κονσήλερ (συνήθως αυτό είναι η πηγή του κακού) είτε με ανοιχτόχρωμη σκιά για να «φωτίσει», είναι λάθος. Δημιουργούνται διαφορετικά επίπεδα στα μάτια που δεν προσφέρουνε ούτε βάθος, ούτε φωτεινότητα όπως μάλλον πιστεύουν οι πιστοί αυτού του μακιγιάζ. Ειδικά μάλιστα σε τόσο σκούρα δέρματα το αποτέλεσμα είναι ιδιαίτερα περίεργο και σίγουρα ανάρμοστο για μία τέτοια εκδήλωση. Το ίδιο ισχύει και για την επιλογή του χρώματος στις σκιές των ματιών που μπορεί να έχουν εφαρμοστεί σωστά περιμετρικά του ματιού αλλά δεν δένουν με το σύνολο. Τα μαλλιά θα ήταν πολύ καλύτερα αν είχαν κρατήσει το στυλιζάρισμα και τον όγκο που έχουν μπροστά αλλά τα υπόλοιπα ήταν μαζεμένα.

Christina Hendricks

Η απόδειξη ότι το μαύρο έντονο μολύβι μπορεί να καταστρέψει εύκολα ένα look, βρίσκεται σε αυτήν την εμφάνιση. Ίσως να ακούγεται σωστό ότι ένα τόσο λευκό πρόσωπο με αυτά τα κατακόκκινα μαλλιά φοράει απλώς ένα μαύρο μολύβι, αλλά στην πραγματικότητα είναι καταστροφικό. Στην προκειμένη περίπτωση, κάνει όλα της τα χαρακτηριστικά να χαθούν καθώς τονίζονται υπερβολικά τα μάτια της και μόνο. Η απουσία του ρουζ κάνει το δέρμα της να φαντάζει ενιαίο και τέλος τα μαλλιά της -που είναι το δεύτερο ατού της- φαίνονται απλώς αδιάφορα, αντί για μεγαλοπρεπή.

Kim Kardashian

Υπερβολικά βαμμένο πρόσωπο σε πιο σκούρα απόχρωση από τη δική της, και βλεφαρίδες –με βοηθήματα- τόσο γυρισμένες που τρομάζεις. Τα χείλη της ευτυχώς μείνανε σε μία συμπαθητική μπεζ απόχρωση. Όσο για τα μαλλιά, δυστυχώς είναι το κακό παράδειγμα για τον χαλαρό ατημέλητο κότσο. Σε λάθος σημείο για το πρόσωπο της (πολύ χαμηλά) με πολύ βαριά φράντζα και υπερβολικό όγκο παντού, νομίζεις ότι όντως θα της φύγουν σε λίγο κι θα πρέπει να τα ξαναμαζέψει.

Winona Ryder

Ευτυχώς που έχει καλό δέρμα και σώζει κάπως την εμφάνιση της. Αν και η διχρωμία που παρατηρείται στο μέτωπο και στους ώμους είναι απαράδεκτη. Το μακιγιάζ της είναι μία κλασσική της επιλογή που ξέρει ότι τονίζει τα νεανικά της στοιχεία όπως τα μήλα της. Το χτένισμα της όμως, καταστρέφει όλο το look. Κάτι ανάμεσα σε κότσο για γάμο σε επαρχία και «τα μάζεψα μόνη μου, όπως μου δείξανε και βγήκα» χάνει το ρομαντικό χαρακτήρα που προφανώς ήθελε να δώσει στην εμφάνιση της συνολικά.