Αυτή ήταν η άγνωστη σωσίας της Αλίκης Βουγιουκλάκη που την «ντούμπλαρε» στις ταινίες (pic)

Αυτή ήταν η άγνωστη σωσίας της Αλίκης Βουγιουκλάκη που την «ντούμπλαρε» στις ταινίες (pic)

Έμοιαζαν σαν δύο «σταγόνες» νερό. Η Μίτση Καρρά ή αλλιώς Δήμητρα Καπετανοπούλου, ήταν η σωσίας της Αλίκης Βουγιουκλάκη και την «ντούμπλαρε» σε μερικές από τις πιο δημοφιλείς ταινίες που γύρισε η αγαπημένη ηθοποιός για τον κινηματογράφο

Η Αλίκη ήταν ίσως η πρώτη ηθοποιός στην Ελλάδα που χρησιμοποίησε σωσία. Και αυτόν τον ρόλο, έπαιξε η Μίτση Καρρά. Το 1969, για παράδειγμα, η Ελληνίδα σταρ ήταν έγκυος στον γιο της, τον Γιάννη, ενώ γύριζε την ταινία «Η νεράιδα και το παλικάρι». Και ενώ στα κοντινά πλάνα η Αλίκη έπαιζε κανονικά, στα μακρινά την αντικατέστησε η σωσίας της, ώστε να μην φαίνεται η φουσκωμένη κοιλιά της. Το ίδιο συνέβη και στην ταινία «Η δασκάλα με τα ξανθά μαλλιά», χωρίς κανείς από τους θεατές να αντιληφθεί το παραμικρό.

vougiouklaki2

Η Μίτσυ Καρρά είχε μιλήσει για τη συνεργασία της με την Αλίκη Βουγιουκλάκη στην ταινία «Η νεράιδα και το παλικάρι», σε συνέντευξη που έδωσε το 1960 στην εφημερίδα «Απογευματινή». «Τότε η Αλίκη (Βουγιουκλάκη) ήταν έγκυος στο Γιάννη της στα μέσα των γυρισμάτων της ταινίας ‘Η Νεράιδα και το Παλικάρι’. Οπότε ζητούσαν σωσία. Η Φίνος, με την οποία εργάστηκα δύο χρόνια, με χρησιμοποίησε στα δύσκολα και μακρινά πλάνα» είχε εξομολογηθεί τότε η Μίτσυ Καρρά. Πώς ήταν όμως να συνεργάζεται με μια από τις μεγαλύτερες σταρ; «Μοναδική εμπειρία. Είχαμε τις καλύτερες σχέσεις. Με αγαπούσε και εκτιμούσε αυτό που έκανα. Ήταν γενναιόδωρη και πολύ καλή με τους συνεργάτες της. Το ίδιο και ο Δημήτρης Παπαμιχαήλ. Περάσαμε όμορφα στην Κρήτη. Ήταν μαζί και ο σύζυγός και τα παιδιά μας, οπότε για μένα ήταν ένας συνδυασμός εργασίας και διακοπών» ανέφερε χαρακτηριστικά.

Η επόμενη ταινία που χρειάστηκε να ντουμπλάρει την Αλίκη Βουγιουκλάκη ήταν «Η Δασκάλα με τα ξανθά μαλλιά» που γυρίστηκε στο Βόλο. «Ξέρετε, αν παραμέναμε στην Ελλάδα, θα συνέχιζα τη συνεργασία με τη Φίνος. Ήταν μια καλοπληρωμένη δουλειά και ήμουν ευχαριστημένη. Ήταν η εποχή που σήμερα λέμε «χρυσή εποχή του κινηματογράφου», είχε δηλώσει η κυρία Καρρά.