Ο μύθος του stretching

Ο μύθος του stretching
Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα που παρουσιάστηκε στο ετήσιο συνέδριο...

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα που παρουσιάστηκε στο ετήσιο συνέδριο Αμερικάνων ορθοπεδικών το stretching (οι εκτάσεις) πριν το τρέξιμο δεν έχει κανένα αποτέλεσμα στην πρόληψη των τραυματισμών.

Στην έρευνα εξετάστηκαν 2.729 δρομείς εκ των οποίων οι μισοί σχεδόν έκαναν stretching για 3-5 λεπτά πριν το τρέξιμο. Τελικά αποδείχθηκε ότι ο κίνδυνος τραυματισμού σχετίζεται περισσότερο με άλλους παράγοντες όπως το ιστορικό τραυματισμών, ο υψηλότερος δείκτης μάζας του σώματος και η αλλαγή συνηθειών.

Βρέθηκε επίσης ότι ο κίνδυνος είναι ίδιος στους άνδρες και τις γυναίκες αλλά σχετίζεται αρκετά με την ηλικία. Οι πιο συνηθισμένοι τραυματισμοί από το τρέξιμο είναι στα γόνατα και τους αστράγαλους.

Η ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΜΕΤΡΑΕΙ