Διατηρηθείτε σε φόρμα στο γραφείο

Διατηρηθείτε σε φόρμα στο γραφείο
Χτυπάει το ξυπνητήρι, πετάγεστε από το κρεβάτι, ετοιμάζεστε στα γρήγορα...

Χτυπάει το ξυπνητήρι, πετάγεστε από το κρεβάτι, ετοιμάζεστε στα γρήγορα και έξω από το σπίτι για το γραφείο… Χωρίς να φάτε πρωινό και χωρίς να πάρετε φαγητό μαζί σας ή κάποιο σνακ. Αποτέλεσμα: Χάνετε τον μπούσουλα στην διατροφή σας και παχαίνετε… Καιρός να αλλάξετε νοοτροπία. Υπάρχουν τουλάχιστον έξι εύκολοι τρόποι για να βελτιώσετε τη διατροφή σας στη δουλειά…

1. Μην παραλείπετε το πρωινό

Αν δεν αισθάνεστε πεινασμένοι όταν ξυπνάτε το πρωί ή απλώς δεν έχετε χρόνο για πρωινό- γιατί να μην πάρετε το πρωινό μαζί σας στη δουλειά; Τα περισσότερα γραφεία διαθέτουν ένα ψυγείο και ένα φούρνο μικροκυμάτων. Άρα δεν έχετε δικαιολογίες.

2. Ρίξτε μερικά φρούτα στην τσάντα σας

Φροντίστε να έχετε μαζί σας 2- 3 φρούτα μέσα στην τσάντα σας. Όταν κάποια στιγμή σας έρθει μια λιγούρα, φάτε ένα φρούτο. Θα ικανοποιήσει την πείνα σας και έτσι δε θα χρειαστεί να καταφύγετε σε κάποια παχυντική λιχουδιά.

3. Βγείτε μια βόλτα

Προγραμματίστε να φύγετε για λίγο από το γραφείο την ώρα του μεσημεριανού - βγείτε μια βόλτα να καθαρίσει λίγο το μυαλό σας - και να πάρετε το γεύμα σας. Έτσι θα μπορέσετε να φάτε με την ησυχία σας, πριν πέσετε πάλι με τα μούτρα σε meetings και άλλα εργασιακά καθήκοντα.

4. Φροντίστε να έχετε «αποθέματα» στο γραφείο

Οι περισσότεροι άνθρωποι έχουν την τάση να τρώνε ό, τι βρεθεί μπροστά τους – ειδικά κάτω από συνθήκες πίεσης. Αν έχετε φροντίσει να υπάρχουν κάποιες καλύτερες επιλογές στο γραφείο, έχετε περισσότερες πιθανότητες να φάτε κάτι πιο υγιεινό. Μερικές ιδέες:

- Μικρές συσκευασίες ξηρών καρπών

-Μικρές κονσέρβες τόνου ή σολωμού

-Crackers ολικής αλέσεως

-Στο ψυγείο θα μπορούσατε να έχετε χυμούς και τυρί light

5. Μην το παρακάνετε με τον καφέ

Κάποιοι από εμάς καταναλώνουμε καφέ τόσο πολύ κατά τη διάρκεια της εργάσιμης ημέρας μας, που στο τέλος καταλήγουμε εξουθενωμένοι χωρίς να συνειδητοποιούμε ότι θα μπορούσε να φταίει η υπερκατανάλωση καφέ. Μην το παρακάνετε λοιπόν. Όταν νιώθετε ότι έχετε ξεφύγει, δοκιμάστε να αντικαταστήσετε τον καφέ με πράσινο τσάι.

6. Η «παγίδα» του δείπνου

Ας πούμε ότι παίρνετε το γεύμα σας στις 14:00 και το δείπνο σας στις 9μμ. Υπάρχει αρκετά μεγάλη χρονική απόσταση μεταξύ των δύο. Αντί να πεθαίνετε από την πείνα και στη συνέχεια να καταβροχθίζετε ένα τεράστιο γεύμα, είναι καλύτερα να φάτε ένα υγιεινό σνακ στο ενδιάμεσο.