Λάθη στην άσκηση

Λάθη στην άσκηση
Η αλήθεια είναι ότι όλες μας που και που κάνουμε κάποια λάθη όταν γυμναζόμαστε καθότι...

Η αλήθεια είναι ότι όλες μας που και που κάνουμε κάποια λάθη όταν γυμναζόμαστε καθότι δεν είμαστε ειδικοί. Ωστόσο υπάρχουν δύο πράγματα που έχουμε την τάση να παραμελούμε συστηματικά. Ποιά είναι;

1. Ξεχνάμε το ζέσταμα. Μπορεί να θεωρούμε ότι κερδίζουμε χρόνο, όμως το μόνο που καταφέρνουμε είναι να κάνουμε τα πράγματα ακόμη πιο δύσκολα για μας. Οι έρευνες έχουν δείξει πως με το ζέσταμα μειώνουμε τον κίνδυνο τραυματισμού και βελτιώνουμε την απόδοσή μας. Χρειάζονται μόλις 5-10 λεπτά για να ενεργοποιήσουμε τις αρθρώσεις μας ,να ανεβάσουμε τους καρδιακούς παλμούς για να αρχίσουμε την άσκηση. Σύμφωνα με έρευνες του Πανεπιστημίου του Strathclyde στην Γλασκώβη, το ζέσταμα εμποδίζει την συσσώρευση γαλακτικού οξέος στους μύες.

2. Ξεχνάμε το στρέτσινγκ. Μετά την άσκηση, τα τεντώματα είναι αναγκαία για να επανέλθουν οι αρθρώσεις, πράγμα πολύ σημαντικό, για να παραμείνουν οι χόνδροι υγιείς, να αποκατασταθεί η ευκαμψία και να ευθυγραμμισθούν οι μύες με τον σκελετό. Προσοχή,η φυσική ευλυγισία αρχίζει να χάνεται από την ηλικία των 25 γι’ αυτό μην βασίζεστε στο γεγονός ότι είστε πολύ νέες και φυσικά ευλύγιστες.