Πώς να κάνεις τους κοιλιακούς πιο αποτελεσματικούς

Πώς να κάνεις τους κοιλιακούς πιο αποτελεσματικούς

...γιατί οι πλάγιοι κοιλιακοί είναι πιο σέξι από τους κανονικούς!

Σώμα στην ευθεία, πόδια τεντωμένα, αγκώνες κολλημένοι στο πάτωμα και μετράμε για 50 δευτερόλεπτα. Με το που ακούς την φράση αυτή από το στόμα του προπονητή ή της γυμνάστριάς σου παίρνεις βαθιές ανάσες καθώς γνωρίζεις τι επακολουθεί. Το μυαλό σου κάνει σπριντ για τα επόμενα λεπτά προσπαθώντας να σκεφτεί ευχάριστα πράγματα και να αγνοήσει τις κραυγές πόνου της κοιλιάς σου. Καλά κατάλαβες, η άσκηση της ‘’σανίδας’’ δεν φτιάχτηκε για εμένα.

Έχοντας όμως την γνώση πως η σανίδα είναι η πιο αποτελεσματική άσκηση κοιλιακών, είμαι πλέον αποφασισμένη να μην την παραλείπω από καμία μου προπόνηση (είναι αυτό το fitness goal μου για το 2018;). Μία, δύο παραλλαγές της μπορούν να κάνουν τα δευτερόλεπτα αυτά κάπως πιο… ανώδυνα. Και ξέρεις κάτι, τι είναι ο πόνος των κοιλιακών μπροστά σε μία αιώνια γραμμωμένη κοιλιά;

Διαβάστε περισσότερα στο Queen.gr