Οι μύθοι του fitness

Οι μύθοι του fitness

Δυστυχώς πρόκειται για έναν τομέα που «παίζει» να ακούς συνεχώς διαφορετικές γνώμες από διαφορετικούς ανθρώπους!

Υπάρχουν σίγουρα κάποιες αλήθειες που είναι κατά γενική ομολογία αποδεκτές, παράλληλα όμως υπάρχουν μύθοι και ανακρίβειες. Εμείς σας παραθέτουμε κάποιους από τους πιο καλά... ριζωμένους μύθους του fitness.

1. Αερόβια προπόνηση για μεγαλύτερη καύση λίπους
Από τους μεγαλύτερους μύθους στην «ιστορία» του fitness. Ξεχάστε τον...

2. Σετ πολλών επαναλήψεων για καλύτερη γράμμωση
Σε αυτή τη περίπτωση ακόμα και οι γυμναστές κάνουν μεγάλο λάθος. Η γράμμωση είναι συνάρτηση του ποσοστού του λίπους σας και του μεγέθους της μυϊκής σας μάζας. Το ποσοστό του λίπους σας είναι συνάρτηση κυρίως της διατροφής σας και η μεγάλη μυϊκή μάζα επιτυγχάνεται με σετ των 8-10 επαναλήψεων, με κιλά τόσο ώστε η τελευταία επανάληψη να βγαίνει με μεγάλη δυσκολία. Οπότε αν επιθυμείτε γράμμωση, επιλέγεται μια κατά το δυνατόν καθαρή διατροφή και ένα πρόγραμμα με βάρη πραγματικά υψηλής έντασης.

3. Υπάρχουν τροφές που καίνε το λίπος και τροφές με αρνητικές θερμίδες
Καλό το παραμύθι αλλά δεν έχει... δράκο! Δεν υπάρχουν τροφές που καίνε το λίπος και τροφές με αρνητικές θερμίδες, παρά μόνο τροφές με υψηλή θερμογένεση!

4. Φοράτε ζεστά ρούχα για καύση λίπους
Κάντε μια βόλτα ένα απόγευμα του καλοκαιριού σε κάποιο γήπεδο και θα δείτε πολλούς που τρέχουν με μπουφάν, νομίζοντας πως έτσι θα κάψουν περισσότερο λίπος, διότι ιδρώνουν παραπάνω. Πρόκειται όχι μόνο για μια μεγάλη ανακρίβεια, αλλά και πολύ επικίνδυνη για την υγεία σας, ταυτόχρονα. Το μόνο που θα καταφέρετε είναι να αφυδατωθείτε πολύ γρήγορα, λόγω της ζέστης και της βαριάς ένδυσης, με ταυτόχρονη απώλεια δυνάμεων και μειωμένης απόδοσης ως συνέπεια της αφυδάτωσης. Επίσης, ο κίνδυνος κάποιας θερμοπληξίας είναι πιθανός. Σταματήσετε λοιπόν να ντύνεστε βαριά για να ασκηθείτε. Ο πολύς ιδρώτας δεν συνεπάγεται σε καμία περίπτωση με κάψιμο περισσότερου λίπους.

5. Υπάρχει κατάλληλη ώρα για γυμναστική
Όχι ΔΕΝ υπάρχει! Εξαρτάται από άνθρωπο σε άνθρωπο. Μερικοί λειτουργούν καλύτερα τις πρωινές ώρες, άλλοι το απόγευμα και άλλοι το βράδυ. Δείτε τι σας ταιριάζει και τροποποιήστε το πρόγραμμα σας.

Πηγή: my-fitness.gr

Πηγή: φωτογραφίας: www.viewmixed.com