5 ασκήσεις για να γίνεις πραγματικό... τέρας!

5 ασκήσεις για να γίνεις πραγματικό... τέρας!

Δοκίμασέ τις τώρα!

5 ασκήσεις για να ιδρώσεις και να κάψεις λίπος. Καλό δεν ακούγεται. Μην ξεχάσεις να κάνεις την 3η και την 4η σαν σούπερ σετ.

1. Άρσεις θανάτου με Kettlebell (ένα χέρι)

Άρπαξε το Kettlebell με το δεξί χέρι και άσε ελεύθερο στο ύψος της λεκάνης. Σήκωσε λίγο πάνω από το έδαφος το αριστερό σου πόδι. Αυτή είναι η αρχική θέση. Με πλάτη ελαφρά λυγισμένη, ρίξε το βάρος στους γοφούς σου και χαμήλωσε τον κορμό σου μέχρι να έρθει παράλληλα προς το έδαφος, ενώ τεντώνεις το αριστερό πόδι προς τα πίσω, προσέχοντας ώστε οι μύτες του να κοιτάζουν πάντα προς το πάτωμα. Το δε Kettlebell θα πρέπει να κινείται σε ευθεία. Επιστρέφεις στην αρχική θέση χωρίς οι μύτες του αριστερού ποδιού να ακουμπάνε κάτω.

 

Σετ: 3 | Επαναλήψεις: 5 (σε κάθε πόδι) | Διάλειμμα: 1'

Διαβάστε περισσότερα στο Ratpack.gr