ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Κέιτ Γουίνσλετ: Η τόπλες σκηνή και το μπούλινγκ για τις καμπύλες της

Κέιτ Γουίνσλετ
H βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιός, Κέιτ Γουίνσλετ
AP

Η Κέιτ Γουίνσλετ λέει ότι έπρεπε να είναι «γενναία» για να γυρίσει μια τόπλες σκηνή τη νέα ταινία της με τίτλο «Lee»

Η Κέιτ Γουίνσλετ μιλάει για την επερχόμενη βιογραφική ταινία της Lee και μοιράζεται τις σκέψεις και τα συναισθήματά της για μια άβολη σκηνή κατά την οποία έπρεπε να εμφανιστεί τόπλες. Η ηθοποιός λέει χαρακτηριστικά πως έπρεπε να είναι «γενναία» για να κάνει τη συγκεκριμένη σκηνή.

«Έπρεπε να είμαι πολύ γενναία για να αφήσω το σώμα μου να είναι η πιο απαλή εκδοχή του εαυτού του και να μην κρύβομαι από αυτό», είπε σε συνέντευξή της στη Vogue σε συνέντευξή της πριν από την απεργία του SAG-AFTRA.

Η Γουίνσλετ στην ταινία υποδύεται την Λι Μίλερ και την περίοδο που γύριζε τη συγκεκριμένη σκηνή, η σταρ του Τιτανικού εξακολουθούσε να αναρρώνει από έναν τραυματισμό στην πλάτη εξηγώντας ότι «είχα τρία τεράστια αιματώματα στη σπονδυλική μου στήλη, τεράστια… μετά βίας μπορούσα να σηκωθώ».

«Και πιστέψτε με, οι άνθρωποι από τη δική μας ομάδα θα έλεγαν: "Μπορεί απλά να θέλετε να καθίσετε λίγο". Και έλεγα, "Γιατί; [Για] το κομμάτι σάρκας που μπορείτε να δείτε; Όχι, έτσι θα γίνει!"»

Η Γουίνσλετ σημείωσε ότι είναι ακόμα δύσκολο γι' αυτήν να επιδείξει τον εαυτό της με αυτόν τον τρόπο λόγω του bodyshaming που έχει υποστεί νωρίς στην καριέρα της και του «μπούλινγκ» που έχει δεχτεί από τον Τύπο για τις καμπύλες της. «Πηγάζει από το ότι έχω υποστεί την πιο απαίσια κριτική και, στην πραγματικότητα, θα έφτανα στο σημείο να πω εκφοβισμό, από τα μέσα ενημέρωσης όταν ήμουν στα 20 μου».

«Ξέρω καλύτερα από το να σπαταλώ πολύτιμη ενέργεια στην κριτική του εαυτού μου. Νομίζω ότι κάθε γυναίκα είναι καλύτερα να λέει απλώς: Πιστεύω στον εαυτό μου. Δεν έχει σημασία τι πιστεύουν οι άλλοι. Αυτή είμαι - ας συνεχίσουμε με αυτό», καταλήγει η σταρ του Τιτανικού.

Διαβάστε επίσης

Κέιτ Γουίνσλετ: Σε δημοπρασία το πανωφόρι που φορούσε στον «Τιτανικό»

Ο «Τιτανικός» επιστρέφει στους κινηματογράφους: Η νέα αφίσα