Η ΠΙΟ ΑΠΛΗ ΑΣΚΗΣΗ ΓΙΑ ΠΛΑΓΙΟΥΣ ΚΟΙΛΙΑΚΟΥΣ

Η πιο απλή άσκηση για πλάγιους κοιλιακούς

Το μεγαλύτερο λάθος μας όταν κάνουμε την καθημερινή μας γυμναστική στο σπίτι είναι ότι ξεχνάμε την σημασία των πλάγιων κοιλιακών.

Για όσους δεν έχετε ξαναγυμνάσει τους πλάγιους κοιλιακούς σας και φοβάστε μην κάνετε κάτι λάθος και τους τραυματίσετε, η πιο απλή λύση είναι να ξεκινήσετε με μια πανεύκολη άσκηση. Το "Russian Twist" είναι η πιο γνωστή γυμναστική για πλάγιους κοιλιακούς που υπάρχει. Έχει το μεγάλο ατού ότι προσθέτοντας στοιχεία, μπορείτε να την κάνετε πιο δύσκολη και πιο αποδοτική. Αλλά ας ξεκινήσουμε με τα απλά:

Russian Twist με τις παλάμες:

Καθίστε στο πάτωμα με τις πατούσες να ακουμπούν στο πάτωμα και τα γόνατά σας λυγισμένα περίπου κατά 90 μοίρες. Τεντώστε μπροστά τα χέρια σας και ακουμπήστε μεταξύ τους τις παλάμες σας. Ξαπλώστε προς τα πίσω τον κορμό σας μέχρι το σημείο που οι παλάμες θα βρίσκονται ακριβώς επάνω από τα γόνατα. Με τον κορμό σε αυτήν την κλίση και χωρίς να μετακινείτε τα πόδια σας, στρίψτε τα χέρια σας αριστερά και δεξιά. Η κίνησή τους θα οδηγήσει όλον τον κορμό και θα γυμνάσει χαμηλά τους πλάγιους κοιλιακούς σας.

Russian Twist με μπάλα pilates:

Αν θέλετε να ανεβείτε ένα επίπεδο, κάντε την ίδια άσκηση κρατώντας μια μικρή μπάλα pilates. To μέγεθος της μπάλας παίζει πολύ σημαντικό ρόλο, αφού δεν θέλετε να σας ενοχλεί καθώς κινείστε αριστερά δεξιά. Αν μπορείτε, ξαπλώστε ακόμη πιο πολύ προς τα πίσω, κι ας μην ακουμπούν οι πατούσες, παρά μόνο οι φτέρνες στο πάτωμα.

Russian Twist με βάρη:

Για να δυσκολέψετε ακόμη περισσότερο την άσκηση μπορείτε να κρατήσετε κάποιο βάρος. Είτε medicin ball, είτε κανονικό βάρος, από αυτά που περνάμε στην μπάρα. 

 

Πάρτε μια γεύση και από το βίντεο που ακολουθεί:

Video 1

Η πιο απλή άσκηση για πλάγιους κοιλιακούς

Η ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΜΕΤΡΑΕΙ