SOCIAL MEDIA

Eunice Newton Foote: H Google τιμάει την Αμερικανίδα επιστήμονα και ακτιβίστρια

Eunice Newton Foote
Η Eunice Newton Foote
wiki

204 χρόνια από τη γέννηση της Eunice Newton Foote: Αυτό αναφέρει το σημερινό Doodle της Google.

Με τη σημερινή προβολή διαφανειών Doodle, η Google τιμάει την Αμερικανίδα επιστήμονα και ακτιβίστρια για τα δικαιώματα των γυναικών Eunice Newton Foote, η οποία συγκαταλέγεται μεταξύ των σημαντικότερων επιστημόνων της εποχής της.

Γεννήθηκε στις 17 Ιουλίου 1819 στο Γκόσεν του Κονέκτικατ.

Την εποχή της, οι γυναίκες ήταν αποκλεισμένες από την επιστημονική κοινότητα. Απτόητη, η Eunice Newton Foote έκανε πειράματα μόνη της. Αφού τοποθέτησε θερμόμετρα υδραργύρου σε γυάλινους κυλίνδρους, ανακάλυψε ότι ο κύλινδρος που περιείχε διοξείδιο του άνθρακα θερμαινόταν περισσότερο από τον ήλιο. Η Newton Foote ήταν ο πρώτος επιστήμονας που έκανε τη σύνδεση μεταξύ των αυξανόμενων επιπέδων διοξειδίου του άνθρακα και της θέρμανσης της ατμόσφαιρας.

Το 1856, ένας άνδρας επιστήμονας παρουσίασε την εργασία της στην ετήσια συνάντηση της Αμερικανικής Ένωσης για την Προώθηση της Επιστήμης. Οι συζητήσεις που ακολούθησαν, οδήγησαν σε περαιτέρω πειράματα που αποκάλυψαν αυτό που είναι γνωστό στην εποχή μας ως φαινόμενο του θερμοκηπίου - όταν αέρια όπως το διοξείδιο του άνθρακα παγιδεύουν τη θερμότητα από τον ήλιο με αποτέλεσμα η θερμοκρασία της ατμόσφαιρας της Γης σταδιακά να αυξάνεται.

Δείτε το doodle της Google για την Eunice Newton Foote εδώ

Τι είναι τα doodles

Τα doodles δημιουργούνται από τη Google για να γιορτάσουν γεγονότα, επετείους και γενέθλια καλλιτεχνών, επιστημόνων, μουσικών και άλλων ξεχωριστών προσωπικοτήτων. Η ομάδα μηχανικών και σχεδιαστών doodle της Google (γνωστοί ως doodlers) ψάχνει πάντα για νέες και ενδιαφέρουσες ιδέες.

Το πρώτο doodle είχε δημιουργηθεί το 1998, όταν οι ιδρυτές της Google Λάρι Πέιτζ και Σεργκέι, προκειμένου να ενημερώσουν τους χρήστες ότι θα λείπουν (ήθελαν να πάνε σε φεστιβάλ στην έρημο της Νεβάδα), τοποθέτησαν το σχέδιο μίας φιγούρας σε ράβδο πίσω από το δεύτερο «ο» του λογοτύπου της εταιρείας, ενημερώνοντας έτσι τους χρήστες ότι βρίσκονται εκτός γραφείου. Η ιδέα άρεσε και έκτοτε καθιερώθηκε και εμπλουτίσθηκε.