ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Χρηματοδότηση 400.000 ευρώ για το Pockee

Χρηματοδότηση 400.000 ευρώ για το Pockee

Η διεθνής επέκταση και η σύναψη νέων συνεργασιών, όπως, φυσικά, και η ενίσχυση της θέσης του στην ελληνική αγορά αποτελούν τους βασικούς βραχυπρόθεσμους στόχους του Pockee, ενός ελληνικού startup που προσφέρει τη δυνατότητα να εξαργυρώσετε κουπόνια για το σούπερ μάρκετ μέσα από το smartphone σας.To Pockee συμπληρώνει 1 χρόνο από την ημέρα δημιουργίας του και 7 μήνες από την έναρξη της λετουργίας του. Όπως ανακοίνωσε η ομάδα του Pockee, η εφαρμογή έχει περισσότερα από 30.000 downloads από το App Store και το Google Play, αριθμός που είναι σχετικά ικανοποιητικός, δεδομένου ότι οι χρήστες είναι αρκετά ενεργοί.

Του Δημήτρη Μαλλά

Υπολογίζεται ότι κάθε ένας από αυτούς εξαργυρώνει 5,3 κουπόνια την εβδομάδα, αριθμός πολύ υψηλός!
Σημειώνεται ότι ο χρήστης έχει πρόσβαση σε μία σειρά από κουπόνια σούπερ μάρκετ, την αξία των οποίων μπορεί να πάρει πίσω σε μετρητά, κάτι που αποτελεί και τη μεγάλη διαφορά σε σχέση με το υφιστάμενο «σύστημα» εξαργύρωσης κουπονιών.

Και αυτό γιατί ο καταναλωτής αφού αγοράσει το προϊόν για το οποίο υπάρχει διαθέσιμο κουπόνι από ένα από τα συνεργαζόμενα καταστήματα (σ.σ. περιλαμβάνονται αρκετές μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ) το μόνο που έχει να κάνει είναι να «φωτογραφήσει» το προϊόν, να περάσει τα στοιχεία της απόδειξης και μετά από μερικές ημέρες να δει χρήματα στον λογαριασμό που έχει δηλώσει!

Η πηγή εσόδων του Pockee είναι μία μικρή προμήθεια που παίρνει ανά κουπόνι που εξαργυρώνεται από την εταιρεία που προσφέρει τα κουπόνια.

Η νέα εφαρμογή του Pockee θα είναι σύντομα διαθέσιμη και προσφέρει νέα χαρακτηριστικά όπως η δυνατότητα χρήσης στα καταστήματα ακόμη και χωρίς σήμα κινητού (είτε λόγω μειωμένης κάλυψης είτε λόγω έλλειψης πακέτου δεδομένων), ενώ ο καταναλωτής μπορεί να προετοιμάσει τα ψώνια του κάνοντας την αντίστοιχη λίστα κουπονιών, να προσθέτει αγαπημένα καταστήματα και κουπόνια μειώνοντας δραστικά τον χρόνο αναζήτησης.

Μέχρι σήμερα το Pockee έχει εντάξει στο δίκτυο του 14 αλυσίδες σούπερ μάρκετ, με περισσότερα από 1.200 καταστήματα, και περισσότερα από 30 εμπορικά σήματα, προσφέροντας περισσότερα από 170 κουπόνια για είδη καθημερινής χρήσης, ανά πάσα στιγμή. Ο άμεσος στόχος είναι ο αριθμός των καταστημάτων να φθάσει τα 2000 μέσα στο 2015, καθώς πρόκειται να ενσωματωθούν και άλλες μεγάλες αλυσίδες.

Το Pockee είχε λάβει 100.000 αρχική χρηματοδότηση από το OpenFund II, το οποίο προχώρησε και σε νέα χρηματοδότηση ύψους 400.000 ευρώ. Τα κεφάλαια αυτά θα χρησιμοποιηθούν για την ενίσχυση της θέσης της εταιρείας στην ελληνική αγορά αλλά και την επέκταση στο εξωτερικό, με πρώτη αγορά – στόχο αυτής της Βρετανίας. Σημειωτέον πως σύμφωνα με τα στελέχη του Pockee, το οποίο απασχολεί πλέον 6 άτομα, το μοντέλο που ακολουθούν είναι μοναδικό.

Επιπλέον, το Pockee, όπως έγινε γνωστό, έχει καταλήξει σε συμφωνία συνεργασίας με την Cosmote, προκειμένου να προσφέρει στους συνδρομητές της τελευταίας επιπλέον κουπόνια προς εξαργύρωση στα συνεργαζόμενα καταστήματα.

Σχετικές ειδήσεις