ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Στο virtual reality η επόμενη κίνηση της Apple;

Στο virtual reality η επόμενη κίνηση της Apple;

Η ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων της Apple έδειξε ότι οι πωλήσεις του iPhone έχουν αρχίσει να πιάνουν το ζενίθ τους και αυτός είναι ο κύριος λόγος που τις τελευταίες εβδομάδες έχει φουντώσει η φημολογία ότι έρχεται ένα νέο, πιο φθηνό μοντέλο με οθόνη στις 4 ίντσες, δηλαδή θα είναι στο ίδιο μέγεθος με το iPhone 5 και 5s.

Του Δημήτρη Μαλλά

Όμως, η Apple, όπως όλα δείχνουν, εξετάζει την είσοδο της σε νέες κατηγορίες προϊόντων. Έχουν γραφτεί πολλά για το δικό της «έξυπνο» αυτοκίνητο, αν και το πιθανότερο σενάριο είναι πως θα συνεργαστεί με κάποιον υφιστάμενο κατασκευαστή και θα επικεντρωθεί στην πλατφόρμα ψηφιακών τεχνολογιών που θα χρησιμοποιούν τα οχήματα του μέλλοντος.

Υπάρχει, φυσικά, το Apple Watch αλλά η μέχρι τώρα αποδοχή του δεν είναι εκείνη που θα είχε ως αποτέλεσμα να χαρακτηρίζεται ως «μεγάλη επιτυχία» και ενδεχομένως η αμερικανική εταιρεία να κινηθεί και προς το χώρο των smartbands που δείχνουν να έχουν περισσότερα περιθώρια ανάπτυξης ως κατηγορία προϊόντων.

Ενδεχομένως, η επόμενη κίνηση της Apple να γίνει σε μία πολύ ενδιαφέρουσα και φρέσκια κατηγορία, αυτή των συσκευών εικονικής πραγματικότητας, το αποκαλούμενο και virtual reality (VR). Στην τηλεδιάσκεψη με τους αναλυτές για τα οικονομικά αποτελέσματα, ο Τιμ Κουκ, διευθύνων σύμβουλος της Apple, ερωτήθηκε για την αγορά του VR και κατά πόσο απευθύνεται σε ένα περιορισμένο κοινό, και η απάντηση προκάλεσε ιδιαίτερη αίσθηση. Ο κ. Κουκ δήλωσε πως το VR δεν απευθύνεται σε περιορισμένο κοινό και είναι μία πολύ ενδιαφέρουσα κατηγορία προϊόντων.

Η απάντηση είναι μάλλον διφορούμενη και έδωσε αφορμή για να αρχίσουν οι φήμες, θα πρέπει, όμως, να σημειωθεί ότι ο κ. Κουκ είναι από τους ανθρώπους που είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί στις διατυπώσεις τους και αυτό σημαίνει ότι κάτι θα πρέπει να περιμένουμε από την Apple στο χώρο του virtual reality. Άλλωστε, το VR έχει μεγάλο εύρος εφαρμογών σε παιχνίδια και εκπαιδευτικές εφαρμογές, τομείς που ενδιαφέρουν ιδιαίτερα την Apple. Επιπλέον, στο χώρο του virtual reality ο ανταγωνισμός δεν είναι ακόμη έντονος και όλοι οι μεγάλοι τεχνολογικοί «κολοσσοί», όπως, για παράδειγμα, η Google και η Microsoft, αναζητούν ευκαιρίες