Έξυπνο καλάθι αγορών λανσάρει το Skroutz

Έξυπνο καλάθι αγορών λανσάρει το Skroutz

Εντυπωσιακούς ρυθμούς ανάπτυξης που οδηγούν και σε σημαντικό αριθμό προσλήψεων παρουσιάζει το Skroutz, η δημοφιλής ιστοσελίδα σύγκρισης προϊόντων και τιμών, η οποία παράλληλα λανσάρει μία νέα υπηρεσία, ένα έξυπνο καλάθι αγορών (https://www.skroutz.gr/ecommerce/landing).

Σύμφωνα με τα στελέχη της ελληνικής εταιρείας, ο κύκλος εργασιών το 2015 έφθασε τα 6,5 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση 45% σε σχέση με το 2014, με τα κέρδη προ φόρων να διαμορφώνονται στις 900.000 ευρώ. Σημειώνεται ότι πλέον το Skroutz απασχολεί 125 άτομα με τις προγραμματισμένες για το 2016 προσλήψεις να φθάνουν στις 45.

Όσον αφορά τη νέα υπηρεσία που θα είναι διαθέσιμη στο ευρύ κοινό στα μέσα Ιουνίου, το συγκεκριμένο έξυπνο καλάθι αγορών προτείνει στον καταναλωτή το πιο συμφέρον καλάθι αγοράς, συνυπολογίζοντας τη συνολική αξία των προϊόντων, τη διαθεσιμότητα, το χρόνο παράδοσης και το κόστος των μεταφορικών, μέσα από εκατοντάδες χιλιάδες δυνατούς συνδυασμούς στα συνεργαζόμενα καταστήματα. Επιπλέον, ο χρήστης μπορεί να ολοκληρώσει τη διαδικασία του checkout και της πληρωμής μέσα στην ιστοσελίδα, με την εγγύηση της ασφάλειας και της αξιοπιστίας που παρέχει η πλατφόρμα του Skroutz για τα προσωπικά δεδομένα και την ασφάλεια των συναλλαγών.

Το έξυπνο καλάθι του Skroutz θα είναι αρχικά διαθέσιμο σε προϊόντα υγείας, ομορφιάς και παιδικής φροντίδας και συγκεκριμένα στις κατηγορίες των παραφαρμακευτικών προϊόντων, των καλλυντικών, των ειδών προσωπικής υγιεινής και φροντίδας και των βρεφικών αξεσουάρ.

Με βάση το σχεδιασμό της εταιρείας, μελλοντικά θα επεκταθεί και σε άλλες κατηγορίες προϊόντων. Επιπλέον, τα εγγεγραμμένα μέλη της ιστοσελίδας που θα χρησιμοποιούν συχνά τη νέα υπηρεσία, θα απολαμβάνουν προσωποποιημένες προσφορές και προγράμματα επιβράβευσης, που θα παρέχει το Skroutz σε συνεργασία με κατασκευαστές, τράπεζες και εμπορικές επιχειρήσεις.

Η ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΜΕΤΡΑΕΙ