Η Microsoft δίνει 26,2 δισ. δολάρια για το Facebook των στελεχών

Η Microsoft δίνει 26,2 δισ. δολάρια για το Facebook των στελεχών

Το Facebook των στελεχών αγοράζει η Microsoft καταβάλλοντας το ποσό των 26,2 δισ. δολαρίων. Συγκεκριμένα, ο αμερικανικός κολοσσός αγοράζει το LinkedIn, μία υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης που σημειώνει τεράστια επιτυχία μεταξύ των στελεχών επιχειρήσεων που το χρησιμοποιούν σε ορισμένες περιπτώσεις περισσότερο και από το Facebook.

Του Δημήτρη Μαλλά

Το LinkedIn δημιουργήθηκε τον Μάιο του 2003 -πριν δηλαδή το Facebook- και πρακτικά είναι μία πλατφόρμα, τα μέλη της οποίας μπορούν να συνδεθούν μεταξύ τους αναζητώντας επιχειρηματικές και επαγγελματικές ευκαιρίες. Το LinkedIn έχει περισσότερα από 433 εκατ. μέλη παγκοσμίως, ενώ σχεδόν το σύνολο των μεσαίων και μεγάλων επιχειρήσεων έχει παρουσία στο συγκεκριμένο μέσο κοινωνικής δικτύωσης. Χαρακτηριστικό της επιτυχίας του είναι ότι πολλές επιχειρήσεις το χρησιμοποιούν για να βρουν στελέχη, ενώ δημοσιεύουν αποκλειστικά σε αυτό τις αγγελίες για νέες θέσεις εργασίας.

Με την εξαγορά του LinkedIn, η Microsoft επιδιώκει να αποκτήσει ηγετική θέση στο χώρο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης που απευθύνονται σε επιχειρήσεις. Δεν είναι η πρώτη σχετική εξαγορά της -είχε προηγηθεί αυτή του Yammer- αλλά είναι η μεγαλύτερη και αυτή που έχει τα μεγαλύτερα ποσοστά επιτυχίας. Όπως έγινε γνωστό, το LinkedIn θα συνεχίσει την αυτόνομη πορεία και θα λειτουργεί εντελώς ανεξάρτητα αλλά θα επιδιωχθεί να δημιουργηθούν συνέργειες με τις λύσεις της Microsoft που απευθύνονται σε επιχειρήσεις, και κυρίως το Office και το Dynamics. Για παράδειγμα, σε ένα καταχωρημένο ραντεβού στο ημερολόγιο του Outlook θα μπορούν να εμφανίζονται -από το LinkedIn- το βιογραφικό και άλλες λεπτομέρειες των στελεχών που πρόκειται να συμμετέχουν στη συνάντηση ώστε να είναι καλύτερα προετοιμασμένες οι συμμετέχοντες.

Γενικότερα, το LinkedIn θα μπορέσει να βοηθήσει τη Microsoft να διατηρήσει την ηγετική θέση της στο χώρο των λύσεων για επιχειρήσεις, προσφέροντας στους πελάτες της και τη διάσταση της κοινωνικής δικτύωσης και περιορίζοντας τον κίνδυνο να αλλάξουν πλατφόρμα.

Από την άλλη πλευρά, για το LinkedIn η ένταξη στη Microsoft είναι πολύ πιθανό να το βοηθήσει να συνεχίσει την αύξηση των μελών του, αντλώντας νέους πελάτες από τα 1,2 δισ. χρηστών του Office.