ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Τα εγκλήματα του τηλε-ντελάλη Αδωνι Γεωργιάδη στην εκπομπή telemarketing

Τα εγκλήματα του τηλε-ντελάλη Αδωνι Γεωργιάδη στην εκπομπή telemarketing

Τα εγκλήματα του τηλε-ντελάλη Αδωνι Γεωργιάδη μετην παράνομη πολιτικολογία στην εκπομπή telemarketing...

Πρωταγωνιστής ενός γκροτέσκου και παράνομου διαφημιστικού οργίου και μιας εξόφθαλμης εκστρατείας κατάφορης καταστρατήγησης της ευρωπαϊκής και εθνικής νομοθεσίας για τη διαφήμιση και την τηλεόραση, αποδείχθηκε – μεταξύ άλλων - ο πρώην υπουργός του «θανάτου», Αδωνις Γεωργιάδης. Φοροδιαφεύγοντας ανενόχλητος μερικές χιλιάδες ευρώ (φόροι για διαφήμιση και αγγελιόσημο) όλα αυτά τα χρόνια που πρωταγωνιστεί στις εκπομπές τηλεπωλήσεων (Ελλήνων Εγερσις) που παρουσιάζει σε περιφερειακά κανάλια (Τηλεάστυ, Kontra Channel, κ.ά.), ο πρώην υπουργός Υγείας (τρόπος του λέγειν) της κυβέρνησης Σαμαρά – Βενιζέλου και κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της Ν.Δ., χρησιμοποιεί το τηλεοπτικό του υποπροϊόν κατά το δοκούν και όπως τον συμφέρει: Αν και κατά τον νόμο το τηλεοπτικό προϊόν «Ελλήνων Εγερσις» θεωρείται εκπομπή telemarketing - καθώς ο εκπομπάρχης νοικιάζει τηλεοπτικό χρόνο στα κανάλια –«φιλοξενίας» (κατά μέσον όρο 1.000 ευρώ την ημέρα – φανταστείτε πόσα έσοδα έχει!!!) για να προβάλει τα βιβλία της εταιρείας του... - στην ουσία σαρώνει τη δημόσια συχνότητα, καταπατώντας τον νόμο περί απαγόρευσης τοποθέτησης προϊόντος σε ενημερωτική εκπομπή και κατά της βούλησης του νομοθέτη που εναντιώνεται στην «πολιτικολογία» σε τηλεοπτικό προϊόν telemarketing, αναπτύσσοντας άγρια και άθλια προπαγάνδα κατά της αντιπολίτευσης, καταστρατηγώντας τους όρους της πολιτικής πολυφωνίας και κινδυνολογώντας κατά του ΣΥΡΙΖΑ και των λοιπών κομμάτων στη λογική του «πας μη νεοδημοκράτης βάρβαρος».

Κίτρινοι και μακρόσυρτοι πολιτικοί μονόλογοι, θεατρινίστικα κρεσέντο με ολίγες δόσεις από telemarketing, που στην ουσία αποτελούν το άλλοθι, τον «φερετζέ» της γκροτέσκας και ανόητης πολιτικολογίας που συνδέουν στο συλλογικό ασυνείδητο άγαρμπα και ανιστόρητα τον Αριστοτέλη με τον Σαμαρά και τον Εφιάλτη με τον Τσίπρα, προάγουν και συντηρούν επί 4 ολόκληρα χρόνια την ανομία χωρίς καμία αντίδραση από την αρμόδια ανεξάρτητη αρχή, το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης.

«Στην τηλεπώληση ισχύει ό,τι ακριβώς και στη διαφήμιση» αναφέρει διακεκριμένος δικηγόρος που γνωρίζει σε βάθος τα θέματα του telemarketing και της τοποθέτησης προϊόντος. Μιλώντας στο Newsbomb σημειώνει ότι «η τηλεπώληση πρέπει να αναγνωρίζεται ως τέτοια και στην περίπτωση του κύριου Γεωργιάδη είναι προφανές ότι η εκπομπή δεν έχει ενημερωτικό χαρακτήρα. Καμμία εκπομπή telemarketing δεν πρέπει να θίγει – σύμφωνα με τον νόμο - πολιτικές ή άλλες πεποιθήσεις, δεν πρέπει να προσβάλλει και να ενθαρρύνει τρόπους συμπεριφοράς». Και καταλήγει: «Ο Αδωνις Γεωργιάδης δεν πρέπει να κάνει πολιτική ούτε να εκφέρει πολιτική άποψη και θέση κατά την προώθηση των βιβλίων που εκδίδει η εταιρεία του. Γιατί πολύ απλά τότε πρόκειται είτε για πολιτική διαφήμιση είτε για ενημερωτική εκπομπή με τοποθέτηση προϊόντος που απαγορεύεται δια ροπάλου από την ευρωπαϊκή νομοθεσία». Αλλά αυτά είναι ψιλά γράμματα για τον ανάλγητο και θρασύτατο Αδωνι...

Ο Νόμος είναι σαφής και συνιστά ενσωματωμένο ευρωπαϊκό δίκαιο (κοινοτική Οδηγία για τις Υπηρεσίες Οπτικοακουστικών Μέσων (Π.Δ. 109/2010) στην εθνική μας νομοθεσία.
• 1. Αν η εκπομπή είναι διαφημιστική (telemarketing), που είναι γιατί αυτός είναι ο στόχος και η πρόθεση του εκπομπάρχη, να πουλήσει την πραμάτεια του και τα εκδοτικά προϊόντα της εταιρείας που διατηρεί με τον έτερο τηλεπωλητή, τον αδελφό του, τότε δεν έχει κανένα απολύτως δικαίωμα σύμφωνα με τον νόμο να ασκεί πολιτική (βλέπε σχετικό βίντεο στο οποίο ο τηλε-ντελάλης όταν δεν διαλαλεί τα προϊόντα του, καταφέρεται κατά του ΣΥΡΙΖΑ αναφέροντας χαρακτηριστικά και με τον παροιμιώδη στόμφο «υπάρχει η Ελλάδα της αναρχίας, της τρομοκρατίας και του ΣΥΡΙΖΑ» κραδαίνοντας ένα βιβλίο ως άλλοθι στο χέρι.
• 2. Αν δεχθούμε ότι η εκπομπή δεν είναι διαφημιστική και είναι μάλλον πολιτική, μιας και ο Αδωνις χρησιμοποιεί μια ολόκληρη ώρα για να ασκεί πολιτική, διαπράττονται τα εξής επιμέρους εγκλήματα:

Καταστρατήγηση ευρωπαϊκής νομοθεσίας για τοποθέτηση προϊόντος

Ως γνωστόν απαγορεύεται ρητά η τοποθέτηση προϊόντος (product placement), πλην δύο εξαιρέσεων – και πάντως σε καμμία περίπτωση σε ενημερωτικές εκπομπες. Πρώτον σε κινηματογραφικά ή τηλεοπτικά έργα και σειρές που δημιουργήθηκαν για να διανεμηθούν από υπηρεσίες οπτικοακουστικών μέσων, καθώς και σε αθλητικά και ελαφράς ψυχαγωγίας προγράμματα, με την προϋπόθεση ότι δεν απευθύνονται σε ανηλίκους. Δεύτερον, σε περιπτώσεις όπου δεν υπάρχει πληρωμή αλλά μόνο δωρεάν παροχή ορισμένων προϊόντων ή υπηρεσιών, όπως διευκολύνσεις στην παραγωγή ή βραβεία, με σκοπό να περιληφθούν στο πρόγραμμα.

Οι οπτικοακουστικές εμπορικές ανακοινώσεις, ανεξαρτήτως του μέσου μετάδοσης, υπόκεινται σε ορισμένους κανόνες, οι οποίοι παρέχουν ένα αυξημένο επίπεδο προστασίας για τους καταναλωτές. Έτσι πέραν της εφαρμογής σε όλες τις οπτικοακουστικές εμπορικές ανακοινώσεις υποχρεώσεων που προβλέπονταν για την τηλεοπτική διαφήμιση (όπως η απαγόρευση της συγκεκαλυμμένης οπτικοακουστικής εμπορικής ανακοίνωσης, η απαγόρευση τεχνικών που απευθύνονται στο υποσυνείδητο, ο σεβασμός της ανθρώπινης αξιοπρέπειας, η απαγόρευση διακρίσεων βάσει φύλου, εθνικότητας, θρησκείας ή πεποιθήσεων κ.λπ., η απαγόρευση οπτικοακουστικής εμπορικής ανακοίνωσης για τσιγάρα και λοιπά προϊόντα καπνού, για ορισμένα φάρμακα, καθώς και για ενθάρρυνση της υπέρμετρης κατανάλωσης αλκοολούχων ποτών, η προστασία των ανηλίκων), προστίθενται νέες υποχρεώσεις που αναδεικνύουν καινούργια πεδία ευαισθητοποίησης.

Καταστρατήγηση όρων πολιτικής πολυφωνίας

Σύμφωνα με τον νόμο τα κανάλια οφείλουν να σέβονται τη νομοθεσία για την πολιτική πολυφωνία και να προβάλουν τις θέσεις των κομμάτων ισόρροπα από τις ενημερωτικές τους εκπομπές (δελτία ειδήσεων και ενημερωτικές εκπομπές). Οι εκπομπές καταγράφονται σε μηνιαία βάση από το ΕΣΡ από το πρόγραμμα «Πανόπτης» το οποίο οφείλει να εντοπίζει πότε ένα κανάλι ξεφεύγει και προβάλλει λιγότερο ή περισσότερο ένα κόμμα από τα ποσοστά που κατέκτησε στην πρόσφατη εκλογική αναμέτρηση. Προφανώς ο Αδωνις Γεωργιάδης ξεγλιστρούσε από τη δαγκάνα του ΕΣΡ...

Χέρι χέρι με τον Καρατζαφέρη

Να θυμηθούμε μια όμορφη ιστορία με αίσιο τέλος για τους ομογάλακτους της πολιτικής της ακροδεξιάς. Οι δύο επιστήθιοι φίλοι, ο Αδωνις Γεωργιάδης και ο Γιώργος Καρατζαφέρης είχαν μια άψογη σχέση μέχρι που τον Μάϊο του 2013 όταν τους χώρισε πρώτα η αποστασία του αγαπημένου παιδιού του «χέρι – χέρι» από το ΛΑΟΣ προς τη Ν.Δ. και στη συνέχεια το ...ταμείο. Ένα ταμείο που άφηνε συστηματικά άδειο ή τέλος πάντων λειψό ο Αδωνις εναντίον του οποίου κινήθηκε δικαστικά η εταιρεία του Γιώργου Καρατζαφέρη καταθέτοντας αγωγή εναντίον της επιχείρησης των δύο αδελφών, καθώς, όπως υποστήριξε τότε, η εταιρεία του υπουργού Υγείας τού οφείλει χρήματα από τις εκπομπές προώθησης βιβλίων που πραγματοποιούσε στο κανάλι Τηλεάστυ. Τι υποστήριξε τότε ο Αδωνις για να μην ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις του; Οτι ο μέντοράς του Καρατζαφέρης του στέρησε το δικαίωμα να προβάλλει τις εκπομπές του – επειδή μεταπήδησε στη Ν.Δ. – άρα θα προέκυπταν διαφυγόντα κέρδη από τα έσοδα της εκπομπής. Ετσι έκανε μόνος του το σκόντο στον εαυτό του!!!

Στην αγωγή της, η εταιρεία του κ. Καρατζαφέρη ανέφερε ότι η επιχείρηση της οικογένειας Γεωργιάδη αρνείτο να αποπληρώσει τέσσερα τιμολόγια παροχής υπηρεσιών ύψους 42.890 ευρώ.

Ειδικότερα, όπως σημειώνεται στην αγωγή:

- Για τον μήνα Ιούνιο 2012, η εταιρεία του κ. Καρατζαφέρη «City News Α.Ε.» προέβαλε τα προϊόντα της «Γεωργιάδης Λεωνίδας Α. και ΣΙΑ ΕΕ» από 4 Ιουνίου έως 8 Ιουνίου, από 11 Ιουνίου έως 15 Ιουνίου από 18 Ιουνίου έως 22 Ιουνίου και από 25 Ιουνίου έως 29 Ιουνίου. Για το χρονικό αυτό διάστημα η καθαρή αξία των υπηρεσιών που προσέφερε η εταιρεία του προέδρου του ΛΑΟΣ ανερχόταν σε 15.990 ευρώ. Από το ποσό, όμως, αυτό η εταιρεία της οικογένειας Γεωργιάδη είχε καταβάλει μόνο τα 13.690 ευρώ. Επομένως, το οφειλόμενο, σύμφωνα με την αγωγή, ποσό ανέρχετο σε 2.300 ευρώ.

- Για τις εκπομπές που έγιναν τον Ιούλιο του 2012, στην αγωγή αναφερόταν ότι η αξία των υπηρεσιών που προσέφερε το κανάλι του κ. Καρατζαφέρη ανερχόταν σε 12.300 ευρώ, τα οποία, όπως δεν είχαν μέχρι τότε καταβληθεί.

- Στο ίδιο πλαίσιο, για τον Αύγουστο του 2012, η εταιρεία του κ. Καρατζαφέρη υποστήριζε ότι η εκδοτική εταιρεία τής όφειλε 12.300 ευρώ, ενώ

- Για τις εκπομπές που προβλήθηκαν τον Σεπτέμβριο του 2012, στην αγωγή αναφερόταν ότι η «Γεωργιάδης Λεωνίδας Α. και ΣΙΑ ΕΕ» όφειλε στη «City News Α.Ε.» 15.990 ευρώ.

Όπως τονιζόταν στα έγγραφα χαρακτηριστικά: «Η εναγόμενη, ενώ έκανε χρήση των υπηρεσιών "Telemarketing" που της προσέφερε η εταιρεία τις συγκεκριμένες ημερομηνίες που αναγράφονται στα τιμολόγια, εντούτοις αρνείται και δεν έχει εξοφλήσει, παρά τις συνεχείς προς τούτο οχλήσεις μας, το ως άνω οφειλόμενο ποσό των 42.890 ευρώ.

Για τους λόγους αυτούς ζητούμε να γίνει δεκτή η παρούσα αγωγή μας. Να εκδοθεί καταψηφιστική απόφαση προσωρινά εκτελεστή με την οποία να υποχρεωθεί η εναγόμενη να μας καταβάλει το ποσό των 42.890 ευρώ με τον νόμιμο τόκο από την επομένη της εκδόσεως του κάθε τιμολογίου». Βέβαια οι δύο κύριοι μετά τα βρήκαν εξωδίκως... όμως τα υπόλοιπα εγκλήματα είχαν διαπραχθεί.

Σχετικές ειδήσεις