ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ

Υπό την επήρεια ναρκωτικών φέρεται να ήταν ο οδηγός που είχε σκορπίσει το θάνατο στην Π. Ράλλη

Υπό την επήρεια ναρκωτικών φέρεται να ήταν ο οδηγός που είχε σκορπίσει το θάνατο στην Π. Ράλλη

Την Παρασκευή 18 Σεπτεμβρίου αρχίζει η δίκη για τοτραγικό δυστύχημαπου είχε κόψει το νήμα της ζωής σε τρεις ανθρώπους, πριν από ένα χρόνο (15/10/2014) στην Πέτρου Ράλλη.

Στο δυστύχημα, είχαν χάσει τη ζωή τους τρεις άνθρωποι, όταν ένα αυτοκίνητο μάρκας Smart κινούμενο από την Πέτρου Ράλλη προς το Περιστέρι συγκρούστηκε με ένα ταξί και στη συνέχεια έπεσε πάνω σε στάση παρασύροντας στο θάνατο τα θύματά του.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «Το Βήμα», ο 28χρονος Αλβανός ο οποίος οδηγούσε το μοιραίο αυτοκίνητο, ήταν υπό την επήρεια ναρκωτικών ουσιών την ώρα του δυστυχήματος. Στη δικογραφία της υπόθεσης, την οποία παρουσιάζει η εφημερίδα, αποκαλύπτεται ότι ο 28χρονος είχε προχωρήσει σε χρήση χασίς πριν από το τραγικό συμβάν και σε αυτόν τον λόγο αποδίδονται κυρίως οι μοιραίες κινήσεις του. Όπως πιθανόν και το γεγονός ότι ενώ αρχικά προκάλεσε μια απλή σύγκρουση με ταξί, προσπάθησε να εξαφανιστεί, συνέχισε την πορεία του και παρέσυρε τους τρεις άτυχους ανθρώπους.

Το δημοσίευμα συνεχίζει αναφέροντας ότι «ο οδηγός του Smart, ο οποίος αρχικά είχε αποκρύψει τη χρήση ναρκωτικών ουσιών και μιλούσε μόνο για "επιληπτική κρίση", αντιμετωπίζει κατηγορίες κακουργηματικού χαρακτήρα για τη "διατάραξη της ασφαλείας της συγκοινωνίας στον δρόμο με ανθρώπινα θύματα", για την οποία προβλέπεται πολυετής κάθειρξη.

Όπως μνημονεύεται στα δικαστικά έγγραφα, ο αλλοδαπός οδηγός του μοιραίου IX - είχε συλληφθεί παλαιότερα για κλοπές και άλλα αδικήματα - ανέφερε και προσκόμισε στοιχεία ότι παρουσίαζε κρίσεις επιληψίας λόγω παλαιότερης κρανιοεγκεφαλικής κάκωσης ύστερα από τροχαίο ατύχημα το 2003, με βάση ιατρικά σημειώματα που είχαν συνταχθεί στις αρχές του 2013. Στις κρίσεις επιληψίας φέρεται, σύμφωνα με τα σχετικά έγγραφα, να τον είχε οδηγήσει και η χρήση ναρκωτικών το 2005.

Ωστόσο, όπως αναφέρεται στο δικαστικό βούλευμα, "ο κατηγορούμενος είναι κάτοχος ελληνικής άδειας οδήγησης από τον Νοέμβριο του 2009, την οποία έλαβε χωρίς να ενημερώσει τον παθολόγο που τον εξέτασε για το ιστορικό της επιληψίας του".

Σημειώνεται ακόμη πως "ο οδηγός ισχυρίστηκε ότι το συμβάν οφείλεται σε κρίση επιληψίας την οποία υπέστη ξαφνικά εκείνη τη στιγμή μετά τη σύγκρουση με το ταξί και λόγω της οποίας το πόδι του τεντώθηκε και παρέμεινε "κολλημένο" πάνω στο γκάζι, το οποίο και πατούσε μόνο".

Αυτοί οι ισχυρισμοί του όμως αμφισβητούνται στο παραπεμπτικό βούλευμα, στο οποίο προτάσσεται το γεγονός ότι το ΙΧ του 28χρονου ανέπτυξε μεγαλύτερη ταχύτητα μετά τη σύγκρουσή του με το ταξί στην προσπάθειά του να διαφύγει. Παράλληλα στην τρελή πορεία του οχήματος προσδιορίζεται ως βασικός παράγοντας η επήρεια της ναρκωτικής ουσίας», καταλήγει το δημοσίευμα.

Σχετικές ειδήσεις