ΣτΕ: Νέα προσφυγή κατά της κρατικοποίησης του ΟΑΣΘ

ΣτΕ: Νέα προσφυγή κατά της κρατικοποίησης του ΟΑΣΘ

Νέα προσφυγή κατά της κρατικοποίησης του ΟΑΣΘ υπέβαλαν την Τετάρτη (27/09/2017) στο Συμβούλιο της Επικρατείας 201 παλαιοί μέτοχοι του Οργανισμού.

Αυτή είναι η τρίτη κατά σειρά αίτηση ακυρώσεως (σ.σ. οι δυο προηγούμενες ήταν από εκπροσώπους της παλιάς διοίκησης του ΟΑΣΘ) και με δεδομένο ότι οι δυο πρώτες θα συζητηθούν στις 4 Δεκεμβρίου, θεωρείται σχεδόν βέβαιο πως θα εκδικαστούν όλες μαζί.

Ήδη το ΣτΕ έχει εκδώσει προσωρινή διαταγή με την οποία «παγώνει» τη διαδικασία «εκκαθάρισης εν λειτουργία» του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης τουλάχιστον μέχρι να αποφανθεί το δικαστήριο επί αίτησης αναστολής που έχουν καταθέσει οι προσφεύγοντες.

Με τη νέα αίτηση που επίσης κατέθεσε ο καθηγητής Παν. Λαζαράτος, οι (κυρίως) μικρομέτοχοι του οργανισμού καταγγέλλουν:

α) την πλήρη αποξένωση των αιτούντων – μετόχων από το νομικό πρόσωπο του Ο.Α.Σ.Θ., - την οριστική αποστέρηση των δικαιωμάτων ψήφου που διαθέτουν εκ των μετοχών τους,

β) την οριστική αποστέρηση της συμμετοχής τους στην διαχείριση των εταιρικών υποθέσεων του Ο.Α.Σ.Θ.,

γ) την οριστική αποστέρηση του δικαιώματός τους να επιλέξουν την μη διάλυση του Ο.Α.Σ.Θ., παρά την αφαίρεση του προνομίου εκτελέσεως του συγκοινωνιακού του έργου που λαμβάνει χώρα με τον ν.4482/2017,

δ) την οριστική αποστέρηση του δικαιώματός τους να επιλέξουν εκκαθαριστές και

ε) την απώλεια της αξίας των μετοχών που διαθέτουν λόγω μη προβλέψεως βέβαιης, έγκαιρης και επαρκούς αποζημιώσεως των μετόχων και στον διορισμό με την κατά την παρ. 4 του άρθρου 23 απόφαση της νέας Γενικής Συνελεύσεως ενός μοναδικού μετόχου νέου συλλογικού οργάνου διοικήσεως (Διοικητικού Συμβουλίου).

Ειδικά για το τελευταίο σκέλος οι αιτούντες καταγγέλλουν τη νέα διοίκηση του ΟΑΣΘ διότι παραιτήθηκε από απαιτήσεις ύψους -όπως λένε- τουλάχιστον 47,5 εκατομμυρίων του ΟΑΣΘ από το ελληνικό δημόσιο με αποτέλεσμα οι ίδιοι να μην αποζημιώνονται πλήρως για την απώλεια της περιουσίας τους.

Διαβάστε εδώ περισσότερα θέματα για τον ΟΑΣΘ