Ο 18χρονος Χανιώτης που μάγεψε το Ευρωκοινοβούλιο με τη λύρα του (vid)

Ο 18χρονος Χανιώτης που μάγεψε το Ευρωκοινοβούλιο με τη λύρα του (vid)

Ένας Χανιώτικος συρτός από την λύρα του 18χρονου Γιώργου Παπαγεωργίου από το Μουσικό Σχολείο Χανίων, ήταν αρκετός για να μαγευτεί ολόκληρο το Ευρωκοινοβούλιο - Τι λέει ο ίδιος για τα συναισθήματα που ένοιωσε

Ο μαθητής από την Κρήτη, συγκίνησε και ενθουσίασε το νεανικό κοινό, τους συνομηλίκους του από τις υπόλοιπες χώρες της ΕΕ που συμμετείχαν, έπειτα από διαγωνισμό, στο πρόγραμμα Euroscola και απέσπασε το πιο δυνατό χειροκρότημα.

«Θέλαμε να περάσουμε λίγο άρωμα Κρήτης, να κερδίσουμε τις εντυπώσεις, να γνωρίσουν οι νέοι, οι έφηβοι της Ευρώπης, λίγο καλύτερα την Ελλάδα», είπε ο 18χρονος μιλώντας στο Αθηναϊκό/Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων.

«Εκείνα τα λίγα λεπτά, ένιωσα πολύ ωραία και τράβηξα αμέσως την προσοχή του κοινού που έβλεπε ένα παραδοσιακό όργανο, το οποίο δεν είναι και τόσο γνωστό στις ευρωπαϊκές χώρες. Βέβαια, και τα δυο παιδιά, ο Μάνος και η Κάτια, είχαν κάνει μια εξαιρετική ομιλία και τους είχαν βάλει στο πνεύμα και με τη λύρα, θα λέγαμε, ήταν "το κερασάκι στην τούρτα"», δήλωσε και επεσήμανε:

«Θα έπαιζα ξανά λύρα αν χρειαζόταν. Όπου μας δίνεται η ευκαιρία να παρουσιάσουμε την πατρίδα μας και να την γνωρίσουν κι άλλοι λαοί και κράτη, για να την αγαπήσουν, σίγουρα το κάνουμε».

Ο νεαρός ήταν ένας από τους 24 μαθητές μαθητών Β' και Γ΄ λυκείου σχολείων από την Κρήτη που εκπροσώπησαν την Ελλάδα στην Ευρωβουλή, για μια μέρα, ώστε να παρουσιάσουν τη χώρα τους και ιδιαίτερα τον τόπο τους.

Φέτος, ήταν η σειρά της Κρήτης να στείλει μαθητές οι οποίοι έδωσαν εξετάσεις και επελέγησαν οι καλύτεροι που «στελέχωσαν» την εθνική μας αντιπροσωπεία.

«Είχαμε την ευκαιρία για μια μέρα να γίνουμε Ευρωβουλευτές. Ήταν μια εξαιρετική εμπειρία που θα με επηρεάσει» συμπληρώνει ο Γιώργος και δηλώνει ότι «ήμουν περισσότερο αγχωμένος στην συνέχεια, όταν ξεκίνησαν οι εργασίες της Ολομέλειας όπου υπέβαλλα μια ερώτηση στην επικεφαλής, η οποία ανέλαβε να διευθύνει την συζήτηση, παρά όταν έπαιξα την λύρα».

Η ερώτηση του μαθητή από την Κρήτη αφορούσε σε κοινωνικά θέματα, στην παροχή αγαθών κι υπηρεσιών, αλλά και σε ζητήματα τουριστικής ανάπτυξης.

«Ρώτησα αν είναι αυτή η Ένωση που επιθυμούμε. Δεν πρέπει να μείνουμε στάσιμοι αλλά να προσπαθήσουμε να την βελτιώσουμε, όχι μόνο να στεκόμαστε στο πρόβλημα. Αποφάσισα να ρωτήσω κάτι τέτοιο διότι βλέπω πολλούς συνανθρώπους μας που δεν μπορούν να πληρώσουν ούτε το νερό, ούτε το ρεύμα, απαραίτητα δηλαδή αγαθά, τα οποία συνδέονται με συμφέροντα εταιρειών , οι οποίες λειτουργούν με γνώμονα το κέρδος. Αλλά και το θέμα τουρισμός, φυσικά με ενδιαφέρει για αυτό και ήθελα να το θίξω».

 

Πηγή: flashnews.gr