ΠΑΙΔΕΙΑ

Πανελλήνιες 2015: Δείτε όλους τους στατιστικούς πίνακες των εξετάσεων

Πανελλήνιες 2015: Δείτε όλους τους στατιστικούς πίνακες των εξετάσεων

Κατακόρυφη πτώση του αριθμού των υποψηφίων που αρίστευσαν στις Πανελλήνιες Εξετάσεις 2015 σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές, σημειώνουν τα στατιστικά στοιχεία του υπουργείου Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Σχεδόν σε όλα τα μαθήματα, τα ποσοστά των μαθητών που βαθμολογήθηκαν από 18 και πάνω, είναι μειωμένα σε σχέση με τις τέσσερις προηγούμενες χρονιές, από το 2011 έως το 2014.

Γενικότερα, το ποσοστό μαθητών που αρίστευσαν (βαθμολογία πάνω από 18), έφτασε το 5,07%, ενώ, ανά κατεύθυνση, τα αντίστοιχα ποσοστά έχουν ως εξής: Θεωρητική κατεύθυνση: 4,59%, θετική κατεύθυνση: 10,61%, τεχνολογική κατεύθυνση (κύκλος Ι): 9,03%, τεχνολογική κατεύθυνση (κύκλος ΙΙ): 3,30%.

Όπως σημειώνει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, η μεγαλύτερη μείωση ποσοστού υψηλής βαθμολογίας σημειώθηκε στη Φυσική κατεύθυνσης όπου το 5,18% των μαθητών που προέρχονταν από τη θετική κατεύθυνση να αριστεύει, σε σχέση με το 18,13% πέρυσι.

Το αντίστοιχο ποσοστό των μαθητών της τεχνολογικής κύκλου Ι ανήλθε στο 5,29% (16,52% πέρυσι), ενώ του κύκλου ΙΙ στο 1,25% (4,94% πέρυσι).

Εξαίρεση αποτέλεσαν το μάθημα της Χημείας-Βιοχημείας τεχνολογικής κατεύθυνσης Ι (20,81% φέτος - 17,38% πέρυσι), των Αρχών Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (35,28% φέτος - 30,65% πέρυσι) και Ανάπτυξης Εφαρμογών (14,93% φέτος - 8,36% πέρυσι) της τεχνολογικής κατεύθυνσης ΙΙ και το ειδικό μάθημα των Αρχών Οικονομικής Θεωρίας (30,62% φέτος - 27,45% πέρσυι).

Επίσης, περισσότεροι ήταν οι μαθητές που προέρχονταν από τη θετική κατεύθυνση και αρίστευσαν στη Χημεία κατεύθυνσης (34,93% φέτος - 26,97% πέρυσι).

Σύμφωνα με τα εμπλουτισμένα στατιστικά που έδωσε στη δημοσιότητα το υπουργείο Παιδείας επιβεβαιώνονται τα μεγάλα ποσοστά βαθμολογιών κάτω της βάσης, ειδικά στη Φυσική κατεύθυνσης, για τους υποψηφίους που προέρχονταν από την τεχνολογική κατεύθυνση (79,17% για τον κύκλο ΙΙ και 54,52% για τον κύκλο Ι).

Υψηλό ήταν επίσης το ποσοστό γραπτών κάτω από τη βάση στα Μαθηματικά κατεύθυνσης, στους μαθητές που προέρχονταν από την τεχνολογική κατεύθυνση του κύκλου ΙΙ (69,97%).

Ιδιαίτερα υψηλό ήταν και το ποσοστό που αφορά στους μαθητές που έγραψαν κάτω από τη βάση στην Ιστορία γενικής παιδείας (64,98%).

Τα στατιστικά των ΕΠΑΛ

Δυσκολία στα μαθήματα γενικής παιδείας είχαν και οι μαθητές των ΕΠΑΛ, σύμφωνα με τα στοιχεία των βαθμολογιών, που ανακοινώθηκαν χθες Πέμπτη (25/6).

Αναλυτικότερα, το ποσοστό γραπτών που βαθμολογήθηκαν κάτω από τη βάση στη Νεοελληνική Γλώσσα έφτασε το 73,63% και το αντίστοιχο ποσοστό στα Μαθηματικά, το 76,08%.

Σχετικά με τα μαθήματα ειδικότητας, το μεγαλύτερο ποσοστό γραπτών κάτω από τη βάση έχουν οι Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες, της ειδικότητας Ηλεκτρονικών Συστημάτων Επικοινωνιών, που φτάνει σχεδόν το 90% (87,29%).

Ιδιαίτερα υψηλό είναι και το αντίστοιχο ποσοστό για το μάθημα των Αρχών Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων για την ειδικότητα Υπαλλήλων Τουριστικών Επιχειρήσεων (75,29%).

Όσον αφορά το ποσοστό των γραπτών που αναβαθμολογήθηκαν, αν και είναι μειωμένο σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές (στοιχεία 2008-2015), στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας, της Ιστορίας γενικής παιδείας και της Λογοτεχνίας κατεύθυνσης είναι αρκετά υψηλό- 13,28%, 8,43% και 18,34%, αντίστοιχα- την ώρα που στα υπόλοιπα μαθήματα το αντίστοιχο ποσοστό κινείται κοντά στο 2%.

Όλοι οι πίνακες με τα στατιστικά στοιχεία

Δείτε ΕΔΩ τον συγκριτικό πίνακα βαθμολογίας γραπτής εξέτασης 2015 ανά κατεύθυνση στα μαθήματα γενικής παιδείας

Δείτε ΕΔΩ τον συγκριτικό πίνακα της βαθμολογίας γραπτής εξέτασης μαθητών 2015 σε σύγκριση με τα έτη 2009-2014 κατά μάθημα με βάση το 10

Δείτε ΕΔΩ τον συγκριτικό πίνακα της βαθμολογίας γραπτής εξέτασης υποψηφίων ΕΠΑΛ έτους 2015 σε σύγκριση με τα έτη 2013-2014 κατά μάθημα με βάση το 100

Δείτε ΕΔΩ το πίνακα με το ποσοστό των γραπτών που αναβαθμολογήθηκαν ανά μάθημα το 2015

Δείτε ΕΔΩ τον πίνακα κλιμάκωσης βαθμολογίας γραπτής εξέτασης μαθητών Γ’ λυκείου 2015 σε σύγκριση με τα έτη 2011-2014 κατά μάθημα

Δείτε ΕΔΩ τον πίνακα που εμφανίζει το ποσοστό των γραπτών της Γ’ τάξης που αναβαθμολογήθηκαν κατά μάθημα το έτος 2015 σε σύγκριση με τα 2008-2014

Δείτε ΕΔΩ τον πίνακα κλιμάκωσης του γενικού βαθμού πρόσβασης κατά κατεύθυνση στα μαθήματα της τελευταίας τάξης Γενικού Λυκείου

Δείτε ΕΔΩ τον πίνακα κλιμάκωσης βαθμολογίας συμμετεχόντων πανελλαδικών εξετάσεων ΕΠΑΛ (Ομάδα Α)

Δείτε ΕΔΩ τους πίνακες κλιμάκωσης βαθμολογίας γραπτής εξέτασης κατά μαθήματα γενικής παιδείας και μαθήματος επιλογής «Αρχές Οικονομικής Θεωρίας»

Δείτε ΕΔΩ τον αριθμό προσέλευσης υποψηφίων ΕΠΑΛ (Ομάδας Α’) 2015

Δείτε ΕΔΩ τον αριθμό προσέλευσης μαθητών έτους 2014 και 2015 ανά κατεύθυνση στα μαθήματα γενικής Παιδείας και στο μάθημα επιλογής «Αρχές Οικονομικής Θεωρίας»

Δείτε ΕΔΩ τον αριθμό προσέλευσης μαθητών 2015

Δείτε ΕΔΩ τον πίνακα με το ποσοστό γραπτών που αναβαθμολογήθηκαν

Σχετικές ειδήσεις