Πανελλήνιες 2016: Κακές οι επιδόσεις των μαθητών στα Μαθηματικά που κρίνουν τις Βάσεις

Πανελλήνιες 2016: Κακές οι επιδόσεις των μαθητών στα Μαθηματικά που κρίνουν τις Βάσεις

Διανύουμε αισίως τη δεύτερη εβδομάδα των Πανελληνίων εξετάσεων και μέχρι στιγμής όλα βαίνουν καλώς, αν και τα εξεταζόμενα μαθήματα δεν κρύβουν «παγίδες», ωστόσο, σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις από τα βαθμολογικά κέντρα, το 60% των γραπτών στα μαθηματικά κινείται κάτω από τη βάση.

Η πρώτη εικόνα για τις φετινές Πανελλήνιες – Πανελλαδικές δεν είναι και τόσο θετική, καθώς οι εκπαιδευτικοί εκτιμούν ότι η ότι πορεία των βάσεων θα είναι πτωτική στις Πολυτεχνικές και Οικονομικές σχολές και ανοδική στις Ανθρωπιστικές και στα Παραϊατρικά Επαγγέλματα.

Ευθύνη για αυτή την πτώση έχουν τα μαθηματικά, καθώς σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες από τα βαθμολογικά κέντρα το 60 με 70% των γραπτών στα μαθηματικά είναι κάτω από τη βάση.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΟΛΑ ΟΣΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ 2016

Τη δεύτερη εβδομάδα των Πανελλαδικών οι υποψήφιοι εξετάσθηκαν στην ιστορία και τη φυσική. Σύμφωνα με την ΟΕΦΕ τα θέματα της ιστορίας κάλυπταν την έκταση της διδακτέας ύλης. Ήταν κλιμακούμενης δυσκολίας και απαιτούσαν ιδιαίτερη προσοχή για τον εντοπισμό σωστού-λάθους στο θέμα Α2. Το θέμα Δ1 απαιτούσε συνδυασμό γνώσεων από την παλιά και τη νέα ύλη.

Για τα θέματα της Φυσικής οι εκπαιδευτικοί της ΟΕΦΕ υποστηρίζουν ότι ήταν σαφή και επιστημονικά διατυπωμένα, κάλυπταν ικανοποιητικό μέρος της ύλης, περιείχαν πολλές αναφορές στις ερωτήσεις και την ύλη του σχολικού βιβλίου ενώ κάποια ερωτήματα λύνονταν με την ύλη των προηγούμενων τάξεων. Κατά συνέπεια λένε από την ΟΕΦΕ ότι αφενός ήταν θέματα ευκολότερα από τις προηγούμενες χρονιές και δεν δημιούργησαν άγχος στους υποψήφιους και αφετέρου δεν ήταν διαβαθμισμένης δυσκολίας με συνέπεια να μην μπορεί να υπάρξει διάκριση ανάμεσα στον πολύ καλό και άριστο μαθητή.

ΟΙ εξετάσεις συνεχίζονται την Παρασκευή με Βιολογία (Ο.Π Θετικών Σπουδών) και Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον (Ο.Π.Θετικών Σπουδών και Οικονομίας και Πληροφορικής).