2000 εισιτήρια από τη Heineken για το SKYFALL

2000 εισιτήρια από τη Heineken για το SKYFALL
ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
Φωτογραφίες:

2000 εισιτήρια από τη Heineken για τη νέα περιπέτεια του James Bond,SKYFALL, κέρδισαν επιβάτες του ΗΣΑΠ

Πρωτότυπη ενέργεια της Heineken χάρισε χαμόγελα στους επιβάτες του ΗΣΑΠ, που έγιναν για λίγο μυστικοί πράκτορες και κέρδισαν 2.000 κινηματογραφικά εισιτήρια


Μία μεγάλη έκπληξη από την Heineken περίμενε τους επιβάτες του ΗΣΑΠ. Η καθημερινή διαδρομή των επιβατών πήρε συναρπαστική διάσταση όταν ανέβηκαν στο τυχερό βαγόνι της Heineken και κέρδισαν όλοι εισιτήρια για τη νέα ταινία του James Bond, SKYFALL!

Η έκπληξη της Heineken ξεκινούσε όταν οι πόρτες έκλειναν και μία εντυπωσιακή κοπέλα πλησίαζε τον τυχερό επιβάτη, που θα γινόταν για λίγο ο μυστικός πράκτορας και θα είχε στα χέρια του την τύχη όλου του βαγονιού, δεδομένου ότι η επιτυχής έκβαση της αποστολής του θα χάριζε σε όλους εισιτήρια για την τελευταία περιπέτεια του James Bond, SKYFALL! Αποστολή του ανυποψίαστου επιβάτη ήταν να τη βοηθήσει να ξεφύγει από τους εχθρούς της, βρίσκοντας τον μυστικό κωδικό για να ανοίξει το χαρτοφύλακα που είχε στα χέρια της. Ο γρίφος, που έλυνε το μυστήριο και οδηγούσε στον μυστικό κωδικό, ήταν «πόσα χρόνια η Heineken βρίσκεται στο πλευρό του James Bond».

Η ενέργεια της Heineken βοήθησε τους επιβάτες του ΗΣΑΠ να ξεφύγουν για λίγο από τη ρουτίνα της καθημερινότητας, χαρίζοντας πολλά χαμόγελα! Χαρακτηριστικές είναι οι δηλώσεις των επιβατών, που για λίγο έζησαν την εμπειρία της μυστικής αποστολής:

  • «Μου άρεσε πολύ η ιδέα. Δεν είναι και καθημερινή εμπειρία να συναντάς την Heineken στο βαγόνι και να κερδίζουν όλοι δώρα», Σταύρος Αγαπιάδης, νικητής βαγονιού Heineken
  • «Ήταν μία πολύ ωραία έκπληξη. Είχα σκοπό να πάω να το δω, τώρα θα πάω πιο σύντομα», Λάμπρος Κωνσταντίνος Βεντούρης, νικητής βαγονιού Heineken
  • «Αρχικά με τρόμαξε η κοπέλα της Heineken, αλλά ήταν μία ευχάριστη έκπληξη. Δεν είχα δει την ταινία αλλά ήθελα πολύ. Πολύ πρωτότυπη η ιδέα της Heineken. Πάντα τέτοια!», Αθανάσιος Γκικόπουλος, νικητής βαγονιού Heineken

Η Heineken, με αφορμή την παγκόσμια χορηγία της στη νέα ταινία του James Bond, SKYFALL, υλοποίησε με μεγάλη επιτυχία την πρωτότυπη αυτή ενέργεια στον ΗΣΑΠ, χαρίζοντας 2.000 εισιτήρια στους τυχερούς επιβάτες. Πρόκειται για μία ενέργεια, η οποία την εποχή που διανύουμε αποκτά μεγαλύτερη σημασία, καθώς προσέφερε στο ευρύ κοινό την ευκαιρία να διασκεδάσει, μέσα στον τρένο, αλλά και εκτός αυτού, παρακολουθώντας, χωρίς καμία επιβάρυνση, την ταινία SKYFALL.