ΕΛΛΑΔΑ

To Newsbomb.gr στον «εφιάλτη» του Κηφισού - Γιατί έχει τόση κίνηση, τι λένε οι οδηγοί

To Newsbomb.gr στον «εφιάλτη» του Κηφισού - Γιατί έχει τόση κίνηση, τι λένε οι οδηγοί
Newsbomb.gr / Χάρης Γκίκας

Ιδιαίτερα αυξημένη είναι η κίνηση στους δρόμους της Αττικής, με το μεγαλύτερο πρόβλημα να εντοπίζεται σε κεντρικές αρτηρίες και ειδικά στον Κηφισό.

Φωτορεπορτάζ: Χάρης Γκίκας

Ιδιαίτερα αυξημένη είναι η κίνηση στους δρόμους της Αττικής, με το μεγαλύτερο πρόβλημα να εντοπίζεται σε κεντρικές αρτηρίες. Τεράστια είναι τα προβλήματα στον Κηφισό για ακόμα ένα πρωινό. Το Newsbomb.gr με τον φωτορεπόρτερ Χάρη Γκίκα βρέθηκε στον Κηφισό και κατέγραψε την κίνηση το πρωί της Τετάρτης.

Πολύ πυκνή ροή αυτοκινήτων καταγράφεται αυτήν την ώρα και στις δύο εξόδους των Εθνικών οδών, τόσο της Αθηνών – Κορίνθου (λεωφόρος Καβάλας), όσο και της Αθηνών – Λαμίας.

Παράλληλα εργασίες ασφαλτόστρωσης που πραγματοποιήθηκαν στον Κηφισό στο ύψος της Αχαρνών τις πρώτες πρωινές ώρες της Τετάρτης έχουν προκαλέσει ένα απίστευτο μποτιλιάρισμα στο ανοδικό ρεύμα.

Όπως δήλωσαν οδηγοί στην κάμερα του Newsbomb.gr η κίνηση στους δρόμους του Λεκανοπεδίου είναι ένα καθημερινό και αναπόφευκτο φαινόμενο.

Συγκοινωνιολόγος εξηγεί πώς μπορούμε να αποφύγουμε την κίνηση

Την εκτίμηση πως οι μοτοσυκλέτες της Τροχαίας και οι γερανοί που θα περνούν τα αυτοκίνητα που έχουν τρακάρει στον Κηφισό ότι θα ξεμπλοκάρει την κυκλοφορία, εξέφρασε ο συγκοινωνιολόγος Κωνσταντίνος Κεπαπτσόγλου μιλώντας στην εκπομπή στην ΕΡΤ.

Ο ίδιος πρόσθεσε σχετικά ότι είναι αναγκαίο να υπάρχουν γρήγορες παρεμβάσεις -στο μισό- και το υπουργείο κάνει πάρα πάρα πολύ καλά σε αυτή την περίπτωση, δρώντας με τον ανωτέρω τρόπο.

Κληθείς να σχολιάσει ότι μπαίνουν και 750 κάμερες στην Αττική τόσο προληπτικά για την παρακολούθηση εγκληματικών ενεργειών όσο και για τις τροχαίες παραβάσεις, σημείωσε:

«Είναι λογικό ότι δεν μπορεί να έχουμε έναν τροχονόμο σε κάθε γωνία. Οι παραβάσεις συμβαίνουν όταν συμβαίνουν και ο καλύτερος, οικονομικότερος και αποδοτικότερος τρόπος να τις καταγράφουν μέσα από κάμερες, όπως συμβαίνει και στον υπόλοιπο κόσμο, δεν είναι κάτι καινούργιο. Δεν έχουμε άπειρους πόρους ώστε να έχουμε το προσωπικό της Τροχαίας παντού. Συνεπώς, είναι πολύ καλό το τι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε από όλους αυτούς τους ανθρώπους και να αφήσουμε την τεχνολογία να κάνει τη δουλειά της, όπως συμβαίνει και αλλού».

Στο ερώτημα πόση ώρα βρίσκεται μέσα στο αυτοκίνητό του ένας οδηγός ο οποίος είναι εγκλωβισμένος σε ώρες αιχμής στην άνοδο και στην κάθοδο του Κηφισού, ανέφερε:

«Εγώ εκτιμώ ότι είναι τουλάχιστον το διπλάσιο απ' ό,τι θα έκανε υπό κανονικές συνθήκες. Δηλαδή θεωρώ ότι περνάμε μια, μπορεί και μιάμιση ώρα την ημέρα στο αυτοκίνητο όμως και αυτό το αντιλαμβανόμαστε ως πολύ περισσότερο χρόνο. Διότι η καθυστέρηση προφανώς δημιουργεί κι άλλες επιπτώσεις ψυχολογικές σε εμάς. Ο χρόνος που δαπανούμε είναι πάρα πάρα πολύ μεγάλος. Είναι τουλάχιστον μία ώρα περισσότερο από ότι θα κάναμε αν δεν είχαμε κυκλοφοριακή συμφόρηση.

(…) Έχουμε υπολογίσει ότι σε σχέση με τη βραδινή ώρα που στο ποτάμι χρειάζεσαι για να πας Πειραιά – Κηφισιά περίπου 25 λεπτά, χρειάζεσαι γύρω στο τριπλάσιο αυτή τη στιγμή για να “κατέβεις” σε ώρες αιχμής. Οπότε μπορεί και πολύ περισσότερo από την ώρα – ενδεχομένως “ξοδεύουμε” μία ώρα πάνω και μία ώρα κάτω. Μπορεί και δύο ώρες».

Αναλυτικά η κίνηση στους δρόμους

  • Αθηνών-Κορίνθου/Λ. Αθηνών (έξοδος)
  • Αθηνών-Λαμίας(Αθηνών έως κόμβος Καλυφτάκη -έξοδος)
  • Αθηνών-Λαμίας(κόμβος Καλυφτάκη έως Αθηνών-είσοδος)
  • Λ. Κηφισού ( Ανοδος)
  • Πέτρου Ράλλη
  • Αλεξάνδρας
  • Μεσογείων
  • Κατεχάκη (ρεύμα από Ηλιούπολη )
  • Λ. Κηφισίας (άνοδος)
  • Λ. Κηφισίας (κάθοδος)
  • Βασ. Σοφίας (άνοδος)
  • Βασ. Σοφίας (κάθοδος)
  • Βασ. Κωνσταντίνου
  • Λ. Συγγρού (άνοδος)
  • Σταδίου
  • Βασ. Αμαλίας
  • Λ. Ηλιουπόλεως
  • Λιμάνι Πειραιά
  • Λ. Ποσειδώνος (Αλίμου έως Καραϊσκάκη -ρεύμα προς Πειραιά)
  • Λ. Ποσειδώνος (Πηγαδάκια έως Αλίμου - ρεύμα προς Πειραιά)
  • Βάρης-Κορωπίου
  • Περιφερειακή Καρέα προς Ηλιούπολη

Όσον αφορά την Αττική οδό, η κυκλοφορία διεξάγεται ομαλά.