ΕΛΛΑΔΑ

Ρέθυμνο: Τι απαντούν τα ΚΤΕΛ στην καταγγελία για λεκτική βία από ελεγκτή εις βάρος νεαρής εγκύου

Ρέθυμνο: Τι απαντούν τα ΚΤΕΛ στην καταγγελία για λεκτική βία από ελεγκτή εις βάρος νεαρής εγκύου
EUROKINISSI, φωτογραφία αρχείου.

Τα ΚΤΕΛ διαψεύδουν ότι υπήρξε τέτοιο περιστατικό.

Με αφορμή τις δημόσιες αναφορές του τελευταίου 24ωρου, περί λεκτικής βίας που ασκήθηκε από ελεγκτή του ΚΤΕΛ Χανίων - Ρεθύμνου σε βάρος 23χρονης εγκύου φοιτήτριας, η εταιρία υποστήριξε ότι από τα στοιχεία της έρευνας και καταθέσεις αυτοπτών μαρτύρων, ουδέποτε προέκυψε λεκτική βία σε βάρος της 23χρονης από τον ελεγκτή.

Σύμφωνα με την διοίκηση των ΚΤΕΛ, από την πρώτη στιγμή ενημερώθηκε από τον ίδιο τον ελεγκτή για το περιστατικό που διαδραματίστηκε χθες Πέμπτη μέσα στο αστικό λεωφορείο, και ως όφειλε, έδωσε εντολή για άμεση διερεύνηση των συνθηκών κάτω από τις οποίες συνέβη το περιστατικό.

Όπως σημειώνεται στην σχετική ανακοίνωση, «ο ελεγκτής της εταιρίας μας - στο πλαίσιο της άσκησης των καθηκόντων του - προσέγγισε την νεαρή επιβάτιδα με ευγενικό τρόπο και της ζήτησε να του επιδείξει το φοιτητικό της πάσο, βάσει του οποίου είχε πληρώσει μισό εισιτήριο.

Η νεαρή γυναίκα, όπως παραδέχτηκε, δεν το έφερε μαζί της, παρά είχε σχετική φωτογραφία στο κινητό της τηλέφωνο, η οποία όμως σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή, αφού δεν αποδεικνύει την γνησιότητα του επίσημου εγγράφου που όφειλε να έχει μαζί της».

Παράλληλα, η εταιρεία αναφέρεται στους χρήστες των μέσων μαζικής μεταφοράς, παρατηρώντας ότι «πέρα από δικαιώματα, έχουν και εκείνοι σειρά υποχρεώσεων. Μία από αυτές είναι να φέρουν πάντα μαζί τους τα απαραίτητα έγγραφα βάσει των οποίων δικαιούνται έκπτωσης στην τιμή του εισιτηρίου.

Μία δεύτερη εξίσου βασική υποχρέωση των επιβατών, είναι να έχουν πάντα μαζί τους το εισιτήριό τους όταν επιβιβάζονται στα λεωφορεία και να μην περιμένουν να το προμηθευτούν από τον οδηγό. Μία ακόμα υποχρέωση των επιβατών που δεν έχουν εξασφαλίσει έγκαιρα εισιτήριο, είναι να προσέρχονται τουλάχιστον 30 λεπτά νωρίτερα στον σταθμό του ΚΤΕΛ προκειμένου να αγοράσουν το εισιτήριό τους και να εξυπηρετηθούν με μεγαλύτερη άνεση».

Σε ό,τι δε αφορά τους εργαζόμενους της εταιρίας, οι οποίοι «βάλλονται ανελέητα τελευταία, από απειροελάχιστο αριθμό επιβατών, που την μια επικαλείται λεκτική βία και την άλλη απότομη και αγενή συμπεριφορά, οφείλουμε να ξεκαθαρίσουμε πως και εκείνοι, πέρα από υποχρεώσεις (τις οποίες γνωρίζουν καλά), έχουν και δικαιώματα, όπως κάθε εργαζόμενος άλλωστε.

Σπεύδουμε να σημειώσουμε ότι σε περιπτώσεις που εργαζόμενοι μας υποπέσουν σε αξιοσημείωτα αδικήματα, ακολουθείται το γράμμα του Νόμου, όπως προβλέπεται από τον εσωτερικό κανονισμό λειτουργίας του ΚΤΕΛ Χανίων - Ρεθύμνου», τονίσθηκε από τη διοίκηση των ΚΤΕΛ.

Σχετικές ειδήσεις