ΦΑΚΕΛΟΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ

Καρχιμάκης για Spot: «γαλάζιες» δουλειές, φίμωτρο στον Τύπο και 50%

Καρχιμάκης για Spot: «γαλάζιες» δουλειές, φίμωτρο στον Τύπο και 50%
Την περίοδο της διακυβέρνησης της χώρας από την κυβέρνηση Καραμανλή...

Την περίοδο της διακυβέρνησης της χώρας από την κυβέρνηση Καραμανλή, η Spot Thompson –του Χρήστου Κερασιώτη- έλυνε κι έδενε στη Ρηγίλλης. Ήταν η διαφημιστική εταιρεία του κυβερνώντος κόμματος, της Νέας Δημοκρατίας, και όλοι «βαρούσανε προσοχές» όταν μίλαγε ο «πολύς» κ. Κερασιώτης.

Μόνο που, όπως καταγγέλλεται, δεν πρόκειται περί καμίας «αθώας περιστεράς». Η συγκεκριμένη διαφημιστική εταιρεία, η οποία από το 2004 είχε αναλάβει τη διαφημιστική καμπάνια της Νέας Δημοκρατίας, είχε καταγγελθεί το 2008 στην βουλή ότι ενώ είχε αναλάβει την διαφημιστική καμπάνια για το ΕΣΠΑ δεν την είχε κατανείμει όπως θα έπρεπε.

Συγκεκριμένα, τότε ο σημερινός Γραμματέας του Εθνικού Συμβουλίου του ΠΑΣΟΚ, Μιχάλης Καρχιμάκης είχε καταγγείλει στη βουλή ότι: «Όχι μόνο δεν τηρούνται τα όρια της υποχρεωτικής κατανομής των σχετικών διαφημιστικών δαπανών που επιβάλλει το Π.Δ. 261/97, για την καμπάνια του ΕΣΠΑ 2007-2013, όχι μόνο υπάρχει πλήρης αδιαφάνεια ως προς το αναλυτικό πρόγραμμα προβολής του ΕΣΠΑ και τους όρους συνεργασίας του Υπουργείου Οικονομίας με την ανάδοχο διαφημιστική εταιρεία, αλλά ακόμα και όταν φθάνει η εντολή καταχώρησης στα περιφερειακά Μ.Μ.Ε. σε όποια και όσα εξ' αυτών αδιαφανώς επιλεγούν, έχουν ήδη περάσει από την εκβιαστική “προκρούστεια κλίνη” της διαφημιστικής εταιρείας που απαιτεί υπέρογκες και αποικιοκρατικού τύπου εκπτώσεις της τάξης του 50% προκειμένου να “δώσει” την παραχώρηση».

Με άλλα λόγια, τι μας λέει ο βουλευτής και σήμερα γραμματέας του ΠΑΣΟΚ; Ότι η Spot εκτελούσε «γαλάζιες» εντολές, προκειμένου να κατευθύνει τα κρατικά –ακόμη και τα ευρωπαϊκά!- διαφημιστικά κονδύλια σε ημετέρους, να οδηγήσει σε οικονομική ασφυξία όλους όσοι δεν είναι «δικά μας παιδιά» και να φορέσει «γαλάζια» κουκούλα στον Τύπο: «Τόλμησες να πεις ή να γράψεις κάτι που δε βολεύει την κυβέρνηση; Σου κλείνω την κάνουλα της κρατικής διαφήμισης και άντε να επιβιώσεις εσύ μετά!».

Κι όλα αυτά με το αζημίωτο, σύμφωνα με τις καταγγελίες Καρχιμάκη, αφού –πέραν της όποιας συμβατικής της αμοιβής- η διαφημιστική παρακρατούσε τα μισά κονδύλια.