ΕΛΛΑΔΑ

Κι όμως: Η ΔΕΗ έδωσε 3 εκατ. ευρώ για να...διαφημίσει το μονοπώλιο της

Κι όμως: Η ΔΕΗ έδωσε 3 εκατ. ευρώ για να...διαφημίσει το μονοπώλιο της

Δημόσια επιχείρηση, με μονοπώλιο πληρώνει 3 εκατ. ευρώ με λεφτά μας για να διαφημιστεί!

Και όλα αυτά σε καιρό κρίσης!

Κι όμως, στην Ελλάδα συμβαίνει και αυτό!

Το παραδέχτηκε μάλιστα ο διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ, Αρθούρος Ζερβός, με έγγραφο που έστειλε στη Βουλή!

Τον περασμένη Αύγουστο το ΔΣ της ΔΕΗ πήρε την απόφαση να διαθέσει το ποσό των 3 εκατομμυρίων ευρώ τους επόμενους 10 μήνες «για τη διαφημιστική προβολή της Εταιρείας, για την υποστήριξη της εμπορικής της πολιτικής, καθώς και για άλλες επικοινωνιακές δράσεις».

Την ίδια ώρα που θα αυξηθούν τα τιμολόγια του ρεύματος έως 13% μεσοσταθμικά.

Πως δικαιολόγησε ο διευθύνων τα 3 εκατομμύρια ευρώ για να διαφημιστεί η ΔΕΗ;

«Η ΔΕΗ ΑΕ ως εισηγμένη εταιρία οφείλει να πραγματοποιεί επικοινωνιακές ενέργειες ενημερώνοντας το σύνολο των ενδιαφερομένων μερών και ιδιαίτερα τα 7,3 εκατομμύρια πελάτες της σχετικά με όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων της» αναφέρει ο κ. Ζερβός και προσθέτει ότι «η Επιχείρηση οφείλει να ενημερώσει την Κοινή Γνώμη σχετικά με το πολύ σημαντικό αναπτυξιακό, κοινωνικό και περιβαλλοντικό της έργο, αλλά και παράλληλα να προβάλλει με ειλικρίνεια μέσα από τους ανθρώπους της, το πραγματικό της πρόσωπο, αυτό μας εταιρείας που καταβάλλει σημαντικές προσπάθειες προκειμένου να διασφαλίσει την αδιάλειπτη παραγωγή και παροχή της απαιτούμενης ηλεκτρικής ενέργειας για τη χώρα, τους πολίτες, τις επιχειρήσεις».

Αναφορικά με το ποσό των 3.000.000 που προβλέπεται να διατεθεί για τη διαφημιστική καμπάνια της ΔΕΗ, ο κ. Ζερβός επισημαίνει ότι «είναι ποσοστό 0,054% επί του κύκλου εργασιών όταν επιχειρήσεις ανάλογου μεγέθους δαπανούν για τη διαφημιστική τους προβολή ποσοστό 1,20% επί του αντίστοιχου κύκλου εργασιών τους».

Όλα αυτά ενώ σύμφωνα με άλλο έγγραφο του κ. Ζερβού στη Βουλή, μετά από ερώτηση του βουλευτή της ΔΜΑΡ, Βασίλη Οικονόμου, εκατοντάδες χιλιάδες πολίτες δεν έχουν να πληρώσουν τη ΔΕΗ και γι' αυτό έχουν γίνει περισσότεροι από 700.000 διακανονισμοί! Το 2011 η ΔΕΗ έκανε περισσότερους από 400.000 διακανονισμούς, ενώ κατά το 2012 ο αριθμός των διακανονισμών είναι σημαντικά μεγαλύτερος και οι εκτιμήσεις είναι πως ξεπερνούν τις 700.000.

Ο κ. Ζερβός σπεύδει να υπενθυμίσει ότι η ΔΕΗ στο πλαίσιο αναπροσαρμογής των τιμολογίων του 2013, έχει προτείνει στην Πολιτεία, να παραμείνει αμετάβλητος ο τιμοκατάλογος του Κοινωνικού Οικιακού Τιμολογίου καθώς και των πολυτέκνων και να διατηρηθεί στα ίδια επίπεδα με το 2012.