Hurriyet: Πρωτοσέλιδο η απομάκρυνση του διευθυντή της ΕΡΤ

Hurriyet: Πρωτοσέλιδο η απομάκρυνση του διευθυντή της ΕΡΤ

Η τουρκική εφημερίδα Hürriyet στο πρωτοσέλιδο δημοσίευμα της έχει τίτλο «οι τούρκικες σειρές τον... .. απομάκρυναν από τη θέση του - μεγάλο θέμα στην ελληνική τηλεόραση».

Η εφημερίδα αναπαράγει τα δημοσιεύματα του ελληνικού Τύπου και τονίζει πως το δ.σ. της ΕΡΤ απομάκρυνε τον Σπυρόπουλο «επειδή έγινε χορηγός στην τούρκικη σειρά Κισμέτ».

Το τουρκικό τηλεοπτικό δίκτυο NTV στην ιστοσελίδα του αναφέρει πως «οι τούρκικες σειρές απομάκρυναν από τη θέση του τον έλληνα διευθυντή» και αναφέρει πως ο Σπυρόπουλος απομακρύνθηκε από τη θέση του «επειδή χωρίς να ενημερώσει το δ.σ. της ΕΡΤ η κρατική τηλεόραση έγινε χορηγός σε ντοκιμαντέρ που προπαγάνδιζε τις τουρκικές σειρές»