Διαψεύδουν την υπεξαίρεση πετρελαίου από τον γιο του Καντάφι

Διέψευσε η γαλλική πετρελαϊκή εταιρεία σημερινό δημοσίευμα της...

Διέψευσε η γαλλική πετρελαϊκή εταιρεία σημερινό δημοσίευμα της νορβηγικής εφημερίδας Aftenposten, σύμφωνα με το οποίο ο γιος του Μουαμάρ Καντάφι, Σαΐφ αλ Ισλάμ, υπεξαιρούσε πετρέλαιο από μία πετρελαιοπηγή την οποία εκμεταλλευόταν η συγκεκριμένη εταιρεία.

Οι πληροφορίες της εφημερίδας βασίζονταν σε τηλεγράφημα που διέρρευσε από τον ιστότοπο WikiLeaks. Σύμφωνα με αυτό, η πρεσβεία των ΗΠΑ στην Τρίπολη είχε αναφέρει ότι ένας από τους γιους του Καντάφι, ο Σάιφ αλ Ισλάμ, «παίρνει τακτικά τραβηκτικά δικαιώματα» από τη λιβυκή πετρελαιοπηγή αλ Ζουρφ. Ο πρέσβης είχε επισημάνει, πάντως, ότι αγνοεί αν το πετρέλαιο που υπεξαιρούσε ο Σάιφ αλ Ισλάμ προερχόταν από τα ποσοστά της λιβυκής εταιρείας NOC ή από τα ποσοστά των ξένων εταίρων (της Total και της γερμανικής Wintershall).

Ο διευθυντής της γαλλικής εταιρείας Total, Κριστόφ ντε Μαρζερί, σε συνέντευξη Τύπου, δήλωσε: «Πρόκειται για προσβολή των εργασιών μας. Είμαι κατάπληκτος».