Αστρονόμοι ανακάλυψαν υπερσύγχρονο εξωγήινο πολιτισμό; (video)

Ετοιμάζουν αποκάλυψη - σοκ οι αστρονόμοι;

Ένα αστέρι που εντόπισε το διαστημικό τηλεσκόπιο Kepler ενδέχεται να φιλοξενεί δομές ενός υπερσύγχρονου τεχνολογικού πολιτισμού... εξωγήινων!

Μια υπόθεση που μπορεί να αλλάξει το ρου της ιστορίας, εάν επιβεβαιωθεί, διατύπωσαν αστρονόμοι του διαστημικού τηλεσκοπίου Kepler.

Οι αστρονόμοι αποκάλυψαν ότι εντόπισαν σε αστρικό σύστημα πολύ κοντά στον Γαλαξία μας, κάτι που μοιάζει με τεράστια εξωγήινη υπερκατασκευή, η οποία θα μπορούσε να παραπέμψει σε έναν εξελιγμένο τεχνολογικό πολιτισμό.

«Ένα μεγάλο σύμπλεγμα αντικειμένων στο διάστημα μοιάζουν με κάτι που θα μπορούσε να είναι κατασκευασμένο από εξωγήινο πολιτισμό», τόνισαν οι αστρονόμοι του Kepler.

Η ανακάλυψη ονομάστηκε KIC 8462852, ενώ το αστρικό αυτό σύστημα βρίσκεται κοντά στον Γαλαξία μας, ανάμεσα στους αστερισμούς «Κύκνος» και «Λύρα».

Το αστέρι τράβηξε το ενδιαφέρον των αστρονόμων αρχικά το 2009, όταν το τηλεσκόπιο Κέπλερ το προσδιόρισε ως πλανήτη που έμοιαζε πολύ με τη Γη. Όμως το KIC 8462852 εμφάνιζε εντελώς ξεχωριστά στοιχεία, γεγονός που αύξησε κατακόρυφα το ενδιαφέρον των επιστημόνων.

Το συγκεκριμένο άστρο περιβάλλεται από νέους πλανήτες, όπως ακριβώς και ο δικός μας, και εκπέμπει ένα ιδιαίτερο φως.

Η Ταμπέθα Μπογιατζιάν, του πανεπιστημίου Yale δήλωσε πως «δεν είχαμε δει ποτέ στο παρελθόν κάτι παρόμοιο. Ήταν πραγματικά περίεργο. Αρχικά πιστεύαμε ότι ήταν λανθασμένα δεδομένα που μας στέλνει ο υπολογιστής από το διαστημικό όχημα, όμως τσεκάραμε τα πάντα και δεν βρήκαμε κάτι λάθος».