Αυτή είναι η μεγαλύτερη έκταση με αποτυπώματα από δεινόσαυρους - Δείτε απίστευτες φωτογραφίες

Κανείς ίσως δεν θα μπορούσε να φανταστεί ότι ένας βράχος θα αποκάλυπτε ένα μεγάλο μυστικό!

Περισσότερα από 5.000 αποτυπώματα δεινοσαύρων «στολίζουν» έναν βράχο στη Νότια Βολιβία. Η ανακάλυψή του έγινε πρόσφατα, μόλις το 1994, από τον Klaus Schütt, ο οποίος περπατώντας σε ένα εργοτάξιο τσιμέντου στη Νότια Βολιβία ανακάλυψε ένα τείχος από ασβεστόλιθο, μεγέθους 25.000 τετραγωνικών μέτρων που καλυπτόταν κυριολεκτικά από τα αποτυπώματα δεινοσαύρων.

Ωστόσο, πίσω από αυτό τον ιστορικό βράχο κρύβεται και μία άλλη εκδοχή, όσον αφορά την ανακάλυψή του.

Σύμφωνα με το dinosaurus.org, η δεύτερη εκδοχή κάνει λόγο για εργάτες που έπεσαν πάνω στο βράχο σκάβοντάς τον.

Το 1998 μία ομάδα επιστημόνων με επικεφαλής τον Ελβετό παλαιοντολόγο Christian Meyer εξέτασαν το τείχος και αποδείχθηκε ότι ήταν «η μεγαλύτερη έκταση με σημάδια από δεινόσαυρους που ανακαλύφθηκαν μέχρι σήμερα».

Το μήκος του τεράστιου τείχους είναι 1,5 χιλιόμετρα και το ύψος του 150 μέτρα, ενώ η κλίση του είναι 70 μοίρες.

Σύμφωνα με τους επιστήμονες που μελετούν το βράχο πριν από εκατομμύρια χρόνια η περιοχή ήταν λίμνη στην οποία χιλιάδες δεινόσαυροι συγκεντρώνονταν για να βρουν νερό και γι’ αυτό έχουν μείνει τα ίχνη τους. Όπως αναφέρει το dinosaurus.org, η εκτιμώμενη μέση ηλικία των αποτυπωμάτων είναι περίπου 68 εκατομμύρια χρόνια. Μάλιστα, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα στοιχεία των επιστημόνων τα οποία δείχνουν πως περισσότεροι από 250 διαδρομές έχουν καταγραφεί από έξι διαφορετικά είδη δεινοσαύρων.

Δείτε τις εντυπωσιακές φωτογραφίες στη gallery του Newsbomb.gr