ΚΟΣΜΟΣ

Μαντόνα: Λογοκριμένη της διαφήμιση «έπαιξε» μετά απο 34χρόνια - «Έτσι ξεκίνησε η καριέρα μου...»

Aκυρωμένη διαφήμιση της Μαντόνα προβλήθηκε δεκαετιες μετά
Aκυρωμένη διαφήμιση της Μαντόνα προβλήθηκε δεκαετιες μετά
ΑΡ

Μία ιστορική διαφήμιση της Μαντόνα για την Pepsi που είχε ακυρωθεί μετά τη διαμάχη για το βλάσφημο για κάποιους «Like A Prayer» προβλήθηκε τελικά μετά απο δεκαετίες, στη διάρκεια των MTV Video Music Awards

Μία διαφήμιση της Mαντονα για την Pepsi προβλήθηκε τελικά κατά τη διάρκεια των MTV Video Music Awards το βράδυ της Τρίτης (12/9) μετά από πάνω από τρεις δεκαετίες. Είχε γυριστεί αρχικά το 1989 για να προωθήσει την κυκλοφορία του «Like A Prayer» αλλά αργότερα καταργήθηκε αφού το μουσικό βίντεο του τραγουδιού προκάλεσε οργή για τις βλάσφημες εικόνες του.

Η 65χρονη «βασίλισσα της ποπ», ευχαρίστησε την Pepsi που άφησε τη διαφήμιση να δει το φως της δημοσιότητας, ενώ παράλληλα έκανε μία αναδρομή στην πορεία της και την ακλόνητη καλλιτεχνική της ακεραιότητα.

«Πριν από 34 χρόνια έκανα μια διαφήμιση με την Pepsi για να γιορτάσω την κυκλοφορία του τραγουδιού μου "Like a Prayer", έγραψε στο Instagram. «Η διαφήμιση ακυρώθηκε αμέσως όταν αρνήθηκα να αλλάξω οποιαδήποτε σκηνή στο βίντεο όπου φιλούσα έναν μαύρο άγιο ή έκαιγα σταυρούς.

Έτσι ξεκίνησε η λαμπρή μου καριέρα ως καλλιτέχνης αρνούμενη να θέσω σε κίνδυνο την καλλιτεχνική μου ακεραιότητα» Και ολοκλήρωσε: «Σε ευχαριστώ @pepsi που επιτέλους συνειδητοποιήσατε την ιδιοφυΐα της συνεργασίας μας. Οι καλλιτέχνες είναι εδώ για να διαταράξουν την ηρεμία».

Η Mαντόνα δημοσίευσε ξανά τη διαφήμιση για να τη δουν οι 19,1 εκατομμύρια followers της στο Instagram. Η ασπρόμαυρη διαφήμιση δείχνει μια πολύ νεότερη Μαντόνα να κάθεται στην τηλεόρασή της με μια Pepsi στο χέρι καθώς παρακολουθεί τον εαυτό της σε μια οθόνη τηλεόρασης.

Βλέπει εικόνες του εαυτού της να χορεύει στους δρόμους τη νύχτα κουνώντας μια σειρά από ασημένια κολιέ με σταυρό και ένα από τα τότε επώνυμα μπουστάκια της. Η διαφήμιση διάρκειας δύο λεπτών προβλήθηκε για πρώτη φορά στις 2 Μαρτίου 1989, μια μέρα πριν από την κυκλοφορία του μουσικού βίντεο για το Like A Prayer.

Σύμφωνα με πληροφορίες, έλαβε τότε πάνω από 5 εκατομμύρια δολάρια από τον γίγαντα των αναψυκτικών για το εμπορικό σποτ. Αλλά το βίντεο Like A Prayer αποδείχθηκε γρήγορα αμφιλεγόμενο καθώς αναστάτωσε τις θρησκευτικές ομάδες με τις εικόνες και τα σεξουαλικά του θέματα. Τον επόμενο μήνα, η Pepsico αποφάσισε να καταργήσει τη διαφήμιση της Madonna αφού πλημμύρισε από παράπονα από τους καταναλωτές, οι οποίοι λανθασμένα πίστεψαν ότι το μουσικό βίντεο και η διαφήμιση της Pepsi ήταν ένα και το αυτό.

Σε μια δήλωση, ο τότε εκπρόσωπος της Pepsico Inc., Toντ Μακένζι, εξήγησε: «Όταν υπάρχει μια διαφήμιση που μπερδεύει τους ανθρώπους ή ανησυχεί τους ανθρώπους, είναι λογικό να εξαφανίζεται αυτή η διαφήμιση». Το Like A Prayer ήταν το βασικό σινγκλ από το τέταρτο άλμπουμ της Mαντόνα με το ίδιο όνομα και ήταν στην κορυφή του Billboard Hot 100 chart για τρεις συνεχόμενες εβδομάδες.

Η Mαντόνα δεν παρευρέθηκε στα φετινά MTV Video Music Awards στο Νιούαρκ του Νιου Τζέρσεϊ την Τρίτη, καθώς ήταν απασχολημένη με την προετοιμασία της περιοδείας της στο Celebration. Ξεκίνησε ξανά τις πρόβες τον περασμένο μήνα, μετά την περιπέτεια της υγείας της το καλοκαίρι και την εισαγωγή της στο νοσοκομείο.

Μια πηγή είπε στο PEOPLE την Τρίτη ότι η μητέρα των έξι παιδιών είναι πολύ ενθουσιασμένη που θα ερμηνεύσει τα νέα της τραγούδια και τα παλιά της αγαπημένα. «Επέστρεψε στις πρόβες την περασμένη Δευτέρα. Είναι τόσο χαρούμενη που επιστρέφει στη σκηνή και νιώθει δυνατή», λέει.

Η Mαντόνα θα ξεκινήσει την περιοδεία της στο Λονδίνο και θα ακολουθήσουν στάσεις στην Κοπεγχάγη, τη Βαρκελώνη, το Παρίσι, το Μιλάνο και άλλες πόλεις. Ανακοίνωσε για πρώτη φορά το Celebration Tour τον Ιανουάριο. «Είμαι ενθουσιασμένη που θα εξερευνήσω όσο το δυνατόν περισσότερα τραγούδια με την ελπίδα να δώσω στους θαυμαστές μου το σόου που περίμεναν», είπε σε ένα δελτίο τύπου εκείνη την εποχή.