Κύπρος: Στην Τρόικα τα προβλήματα των καταναλωτών

Κύπρος: Στην Τρόικα τα προβλήματα των καταναλωτών

Τα προβλήματα που έχουν προκληθεί από την οικονομική κρίση και τα περιοριστικά μέτρα που έχουν επιβληθεί παρέθεσε ο Σύνδεσμος Καταναλωτών σήμερα κατά τη διάρκεια συνάντησης που είχε με κλιμάκιο της Τρόικας στην Κεντρική Τράπεζα.

Σε δηλώσεις της μετά τη συνάντηση η Πρόεδρος του Συνδέσμου Φρύνη Μιχαήλ ανέφερε ότι «είχαμε μια αρκετά καλή συνάντηση με την Τρόικα», προσθέτοντας ότι «ήθελαν να μάθουν για την οικονομική κατάσταση των καταναλωτών και για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζονται από τους περιορισμούς στις τράπεζες».

Όσον αφορά στην οικονομική κατάσταση, είπε, «έχουμε δώσει νομίζω μια πραγματική εικόνα, δηλαδή έχουμε δώσει αρκετούς δείκτες της κατάστασης, όπου τα εισοδήματα έχουν μειωθεί, για την ανεργία κτλ». Αυτά, πρόσθεσε, έχουν αντίκτυπο στην κατανάλωση, στην Παιδεία – υπάρχουν μεταστροφές είτε από ιδιωτικά σε δημόσια σχολεία είτε πανεπιστήμια, στην Υγεία – υπάρχει ένας φόρτος τρομερός στα δημόσια νοσοκομεία».

Ανέφερε ακόμη ότι είπαν στην Τρόικα ότι «οι καταναλωτές ‘κόβουν’ καταναλωτικές δαπάνες, δεν αγοράζουν αυτοκίνητο, δεν αγοράζουν συσκευές, δεν κάνουν μεγάλες αγορές γενικά, περιορίζονται στα απολύτως απαραίτητα, δεν κάνουν διακοπές, ορισμένοι έχουν κόψει ίσως τις εξόδους».

Η κ. Μιχαήλ είπε ότι «όσον αφορά τους περιορισμούς έχουμε επίσης περιγράψει τις ταλαιπωρίες που υπάρχουν εκεί και ειδικά την αδυναμία να ανοίξει κάποιος λογαριασμό σε άλλη τράπεζα από εκείνη που διατηρεί τους λογαριασμούς του».

Επίσης, συνέχισε η κ. Μιχαήλ, «έχουμε υπογραμμίσει τη σημασία του ελέγχου εκ μέρους της Κεντρικής Τράπεζας των χρηματοοικονομικών συναλλαγών».

Κληθείσα να πει ποιά ήταν η εικόνα που μετέφεραν στην Τρόικα όσον αφορά την κατάσταση του Κύπριου καταναλωτή, είπε ότι είναι «πάρα πολύ δύσκολη η κατάσταση, ο καταναλωτής έχει αναστείλει οποιεσδήποτε άλλες αποφάσεις για μεγάλες δαπάνες για αργότερα ελπίζοντας ότι θα βελτιωθούν τα πράγματα, έχουμε δώσει την εικόνα των παιδιών που στηρίζονται στα προγεύματα που δίνουν στα σχολεία, τα κοινωνικά παντοπωλεία κτλ». Τα έχουμε αναφέρει, πρόσθεσε, «ώστε να αντιληφθούν ότι ο Κύπριος καταναλωτής υποφέρει».

«Έχουν πιστεύω κατανοήσει ότι τους έχουμε πει», είπε, προσθέτοντας ότι κατά τη διάρκεια της συνάντησης «υποβλήθηκαν και ερωτήσεις εκ μέρους τους διευκρινιστικές».

ΠΗΓΗ ikypros